maandag 28 juni 2010

1000 kleurtjes

Al weer een hoop kleine kruisjes gemaakt vanavond.
Met dit weer is het wel zaak veel je handen te wassen!
Ik wacht nog steeds op mijn ontbrekende kleurtjes.
Dan kan ik wat vlakjes gaan opvullen.
Ik geloof dat dit meteen het lastigste patroonblad is.
Er zijn bijna geen vlakken, ik mag al blij zijn als ik 3 a 5 steken achter elkaar kan borduren van 1 kleur.
En het lijkt wel of bijna alle kleuren nu al erin voorkomen!
Maar je ziet wel al hoe mooi het moet gaan worden, echte zeepbelkleuren!
Ik ben van plan om 1 a 2 keer in de week een update van mijn Fairy Bubbles te geven.
Dit gaat natuurlijk een stuk minder hard dan ander werk.
En verder ga ik binnenkort een kleiner werkje opstarten.
Dat neem ik dan mee als ik volgende week een weekje weg ben.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je zo lekker bezig bent, je enthousiasne straalt helemaal door naar hier, normaal met dit weer doe ik niet veel maar je stimuleert me enorm, dank je
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet hoe erg het is om allemaal verschillende kleuren te hebben en niet even lekker door te kunnen borduren tot je draadje op is. Maar het resultaat zal straks schitterend zijn. Ben benieuwd naar je update!

    BeantwoordenVerwijderen