woensdag 30 juni 2010

Bijna bladzijde 1 af


Natuurlijk was ik iets te overmoedig om te roepen dat ik al bijna de eerste bladzijde af heb.
Het schiet wel goed op, maar ik moet toch nog een hoop kleine steekjes doen.
Alle gaatjes vullen. En daar zit meer tijd in dan ik dacht!
Gelukkig kwamen vandaag 4 van de 5 ontbrekende kleuren.
Weer eens pech, kleurtje 5 zijn ze vergeten.

Ook even lekker buiten geborduurd.
Begonnen aan het kleine werkje.
Het eerste van de 9 figuurtjes staat er al op.
Echt een vrolijk werkje ter afwisseling.

De Een hoorn is ook weer eventjes aan de beurt geweest.
Helaas vind ik de opzet nu niet meer zo goed.
Ik had het net zo als met de HAED moeten doen.
Bladzijde voor bladzijde en niet vanuit het midden.
Bovendien borduur ik die op 14 count en dat is best groot.
Maar ook hier zal het resultaat uiteindelijk wel mooi zijn.
Ik denk alleen dat ik er nog wel een paar jaar mee bezig ben.

5 opmerkingen:

  1. Je bent weer razendsnel aan het borduren hoor, haha. De vleugel is ook al te herkennen.

    Het kleine werkje is erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben je nu niet in het midden begonnen dan ?
    ik doe dat altijd wel, maar zoon Head werkt weer anders, krijg ik het idee.
    maar het lijkt al best wel op een zeepbel hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat aardig vooruit! Zo'n klein werkje als afwisseling is wel leuk denk ik. Zou je je fotootjes wat groter kunnen posten? Zo kunnen we ze nog beter bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als jullie op de foto's klikken worden ze groter.
    Dit heeft wel te maken met jullie beeldresolutie.
    Bij mij krijg ik ze dan namelijk wel heel groot!
    Of verschijnt er als je je muis op de foto houdt dan geen handje???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het handje is er pauline maar ik krijg ze ook niet groter :( ! Bijna een blad af ,meis wat ga je vlug en dan ook nog aan andere werkjes bezig !! WOW !!! echt een bezig bijtje ....

    BeantwoordenVerwijderen