vrijdag 25 juni 2010

De wolven zijn klaar!



Eindelijk is het dan toch gelukt!
Vanmorgen de laatste stiksteekjes en lijntjes gemaakt.
En nu dan helemaal klaar en voorbij!
Wat een klus was dit.
Ik heb echt nog nooit zoveel pech gehad met een pakket
als met deze.
Al met al heeft het me flink wat gekost.
Dat is iets waar ik wel van baal.
Van dat geld had ik ander materiaal kunnen kopen.
Maar gelukkig mag het eindresultaat er wezen!

En kijk maar naar de garenkaart...er is bijna niets meer over.

15 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel super en ik hoop dat je er straks nog wel van kan genieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar je wolven zijn wel prachtig geworden !
    ik vind ze super !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat is deze prachtig geworden,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline het was echt een pech pakket maar ..... het resultaat is verbluffend !! Ze zijn super mooi geworden , wel jammer van de bijkomende kosten ,zou ik ook niet leuk vinden !
    Een heel fijn weekend ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Ik wou even melden dat ik de naam van mijn site heb veranderd van borduurfreak naar elisa90200, waarom kun je op de site lezen.

    Aangezien je me volgt en ik niet weet of het automatisch word veranderd bij jou, dacht ik ik meld het even, want ik ben blij met me volgers dus hoop ze te houden...

    groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks alle tegenslag met dit pakket is het wel een heel mooi werkstuk geworden. En je hebt het razendsnel geborduurd zeg!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je wolven mogen er zijn! Ze zijn echt prachtig geworden. Je hebt inderdaad niet veel draadjes over! Wel jammer van al die moeilijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Parchtige wolven hoor, mooi resultaat en nu je HAED , veel succes en plezier
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig je wolven.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is sowieso prachtig. Ik vind hem echt mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit op 18 count aida met 2 draadjes, en vind het resultaat tot nu toe prachtig. Die andere wordt ooit hermaakt, maar niet op de stof waar ie nu op gemaakt is, dus dat wordt volledig herbeginnen.

    Degene waar ik nu mee bezig ben is Bottom of the Garden van Amy Brown

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations for your finish. Those wolves looks amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn prachtig geworden je wolven.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, die is wel heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi geworden! Knap werk. :D

    Liefs,
    Samira

    BeantwoordenVerwijderen