maandag 21 juni 2010

Gas terug...

Ja, een beetje erg snel ga ik wel geloof ik...maar soms ben ik niet meer te stoppen.
Nu ook met de wolven, dan wil ik er zo snel vanaf zijn dat ik maar door ga.
Elke avond werk ik er aan, want net als elk ander heb ik overdag ook een hoop andere dingen te doen.
Ik kreeg al op mijn kop van mijn vriend, ik heb tenslotte al een tennisarm en moet het iets rustiger aan gaan doen.
Daarom even wat gas terug dus...
Want er komt nog een hele hoop moois aan!
Ben erg benieuwd wanneer mijn garen er is, dan kan ik een opzet gaan maken voor mijn HAED.
En daar ga ik ook rustig de tijd voor nemen....denk ik...ben ik van plan..
De wolven krijgen jullie pas te zien als ze helemaal af zijn!
Het blijft een crime..alweer zijn er kleuren op.
Na afloop zal ik laten zien hoe weinig garen er nog over is.
Maar nog eventjes doorzetten en het is klaar!

4 opmerkingen:

  1. Lieve Pauline, ik kan me voorstellen hoor dat je de wolven af wilt hebben, en dan aan je HAED wilt beginnnen, maar (hier spreekt verpleegster Erna....:) ) denk wel aan je arm hoor....die heb je zo nodig als je wilt borduren
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een beetje gas terug kan inderdaad nooit kwaad.
    alhoewel ik goed snap dat je het liefste toch op volle kracht vooruit wilt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een beetje gasterug met een tennis arm is inderdaad wel slim, anders blijft hij zeer lang aanwezig (ervaring)

    Succes met het rustiger borduren verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ai.. tennis arm is niet zo leuk en best wel pijnlijk ,even rustig aan .....
    Veel beterschap meis !

    BeantwoordenVerwijderen