maandag 14 juni 2010

Heaven and earth designs

Hallo allemaal,

Vanavond heerlijk zitten zoeken op internet naar wat er zoal te krijgen is aan patronen.
Aangestoken door een aantal van jullie ben ik ook eens op zoek gegaan naar een HAED-patroon.
Maar jemig wat zijn er veel!
Waar kopen jullie een patroon?
En stof?
En heb je niet vreselijk veel garen nodig???
Kortom waar moet je allemaal op letten voor je aan zoiets groots gaat beginnen?
Al met al lijkt het me niet goedkoop....en dan moet je het nog zien te maken ook.
Maar er zitten wel prachtige bij, dus ik denk er wel over na.
Dus als jullie goede sites weten dan hoor ik het graag.

Vandaag weinig tijd gehad, wel een klein stukje aan het manga-meisje gewerkt omdat ik eventjes toe was aan iets anders dan alleen maar de grijze wolven.

2 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik ook nog nooit een HEAD gemaakt, dus ik ben wel benieuwd naar de antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Pauline,ook aangestoken door de Haed koorts? Pas op, het is verslavend ! Je moet het zien als een langetermijn project, maar ze zijn heel leuk om maken, dat is zeker. Je kan de patronen kopen of downloaden via de site van Haed, vindt ik persoonlijk het makkelijkst,anders moet je nog een webwinkel zoeken waar ze dat specifiek patroon verkopen .Voor de stof kan ik de engelse site "sew and so" aanraden, het is goedkoper dan in België of Nederland en op het patroon staat meestal duidelijk hoeveel strengen je van een bepaalde kleur nodig hebt.
    Veel plezier !
    grtjs,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen