donderdag 10 juni 2010

2 Wolven in de groei



Het borduren gaat nog steeds erg lekker!
Inderdaad is de kleur al op waar ik bang voor was...
Gelukkig heb ik altijd een ruime voorraad met resten zodat ik wel iets vergelijkbaars heb gevonden.
Toch vind ik het eigenlijk niet kunnen dat er zo weinig garen in een pakket zit.
Dat moet toch ruim voldoende zijn en rekening houden met draadverlies.
Waarschijnlijk berekenen ze het op de computer en testen ze niet genoeg in de praktijk.
Je moet namelijk ook veel borduren met gecombineerde kleuren en daar kan je je aardig op verkijken.

Borduren op zwart of donkerblauw is niet moeilijker dan op wit.
Veel borduursters schrikken er voor terug.
Maar als je goede ogen hebt en goede verlichting is het geen probleem.

Het regent hier nu vreselijk...en helaas moet ik er zo nog door om mijn 15-jarige dappere dochter in te gaan halen van de avond4daagse met bloemen.

4 opmerkingen:

  1. wauw, je gaat echt snel !
    maar ge-wel-dig mooi !
    ik heb het orginele pakket ook besteld....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze word erg mooi, de kleuren schitterend. Het is inderdaad wel vaag dat je altijd wel een kleur te kort komt in een pakket. Daarom vind ik eigenlijk een patroon kopen dan weer makkelijker, dan een pakket.

    Maar succes met je dochter ophalen, in de regen. Hier worden ze nu binnen gehaald, ik hoor de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Je wolven vorderen enorm. Ze zien er ook al prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!! Deze gaan goed vooruit!! Heel mooi zijn die aan het worden.

    Als je garen tekort hebt, moet je dit melden aan de winkel waar je je pakket hebt gekocht en de winkelier kan dan het ontbrekende garen aanvragen bij de groothandel. Dit gaat toch vrij snel.

    BeantwoordenVerwijderen