vrijdag 4 juni 2010

Ik was natuurlijk niet meer te houden gisteren...gauw voor het eten nog de stof omslingerd en het garen uitgezocht !
s'Avonds heerlijk geborduurd aan de wolf.

Wat een verschil is dit!
De stof is veel minder stijf. Het garen veel dunner en (natuurlijk) veel genuanceerder van kleur.
Ook het patroon zelf borduurt veel lekkerder omdat er verschillende kleuren in zijn gebruikt.
Ben al een flink eind opgeschoten!
Bijna het stuk over gedaan wat ik had!

Morgen laat ik een foto zien, nu kan dat even niet omdat mijn dochter de camera mee heeft voor een dagreis naar Lille met school.
Straks nog even lekker verder werken, het op zwart borduren valt me ook reuze mee, maar ik had al ruime ervaring he, met donkerblauw van de indianen.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het deze keer meevalt. Ik zag onlangs een mooi pakketje, maar omdat het op zwart was, dierf ik het toch niet kopen. Misschien toch eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te lezen dat het deze keer beter meevalt. Ik ben al benieuwd om je start te zien. Ze zijn dan ook zo mooi die Dimensions pakketten. Het is voor mij mijn favoriete merk en heb er nog heel wat op mijn verlanglijstje staan :)

    Nog veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is het nu deze maal de juiste , ik ben gek op dimensions !!! ben al eens benieuwd om je start te zien Pauline !!

    BeantwoordenVerwijderen