zaterdag 12 juni 2010

Kussens




Ik ben nog steeds druk bezig met het borduren van de bomen rondom de wolven.
Ik heb het gevoel dat het niet erg opschiet maar morgen plaats ik een foto en dan zal het toch best al een stuk zijn gevorderd denk ik zo!

Natuurlijk heb ik niet alleen dingen voor aan de wand geborduurd maar ook heb ik een aantal kussens gemaakt.
Een aantal jaren geleden heb ik bij Tammy uit Simonshaven een cursus Hardanger borduren gevolgd.
Dat werd gegeven in de borduurwinkel bij ons in Hellevoetsluis die nu helaas niet meer bestaat.
Het was erg leuk en gezellig om zo met een groepje bezig te zijn!

2 opmerkingen:

  1. Die kussens zijn ook heel erg mooi! Kijk al uit naar je vorderingen met de wolven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die kuissens !
    en je hebt je lay out veranderd, en zelfs een blog roll, super !
    gewoon proberen, en dan lukt het vast wel.
    ben trots op je !

    BeantwoordenVerwijderen