zondag 27 juni 2010

Onder de parasol



Wat een heerlijk weekend!
Ik heb lekker niks gedaan...behalve dan borduren.
Lekker onder de parasol met een klein werkje.
Dat had ik vorig jaar gewonnen bij de Crossstitcher.

Ook af en toe verder gewerkt aan de Fairy Bubbles.
Niet te lang achter elkaar want dan krijg ik schele
hoofdpijn!
Vrijdagavond nog mijn ogen op laten meten.
En jawel hoor...ik heb een aparte leesbril nodig.
Ik wacht er nog eventjes mee, is toch een uitgave.
Moet namelijk op sterkte gemaakt worden.
Met een simpel leesbrilletje ben ik niet geholpen.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schatje dat hondje...
    Met je nieuwe brilletje gaat het beslist beter hoor...ik wilde er ook niet aan maar toen ik hem eenmaal had merkte ik hoeveel het scheelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat al lekker zeg. Het was mij vanmiddag echt te warm om te borduren. Super dat je toch nog wat hebt kunnen doen onder de parasol. Het hondje is ook een schatje.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk pakketje dat hondje en ook je Head gaat goed.
    Bij mij is de Head ook een borduurwerk waar ik mijn bril bij op moet houden , bij de andere werkjes gaat die juist af.

    Succes en groetjes Yvon.

    ps. ik zou toch maar niet te lang wachten met het laten aanmeten van een brilletje , het kan heel veel hoofdpijn voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lievelingetje! Die ligt echt wel heerlijk in zijn hangmatje. Ik kan ook niet zonder mijn leesbrilletje hoor. Als ik het niet draag, dansen de draadjes voor mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap dat je met deze warmte kan borduren en wat een snoeppiee dat hondje, zo zou ik het ook wel uithouden.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb een beetje geborduurd, maar het was me toch te warm.
    dus de rest van de tijd met de pootjes in het badje van zoonlief, die dat best gezellig vond !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk borduurwerkje, ik heb ook geprobeerd te borduren, kreeg plak handjes dus lukte bij mij ni zo goed. Maar heel leuk dat jij heerlijk hebt geborduurd, resultaat mag er zijn

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief hondje.
    HAED red ik zelfs niet meer met een brilletje, daar heb ik echt een loep voor nodig. Wacht niet te lang met je bril; het borduren wordt nog leuker als je het goed kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooohhh Dat hondje is ook zo leuk ,ik heb hiervan de poes !! Ik zit s'avonds lekker buiten te borduren , overdag is het inderdaad nogal warm !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En een goede lamp is ook een goed idee ;-) Ik heb van de mijne nog geen spijt gehad.

    Je schiet al aardig op met je haed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dmc glittergaren vind ik echt een ramp, heb hier strengen liggen die waarschijnlijk verbannen zullen worden in de achterste hoek van de kast of vuilbak.

    Op zo'n rolletje kreinik blending filament zit 50 meter, en 32 spoeletjes, denk dat een hoop gaat worden. En met gewoon dmc komt het niet zo mooi uit denk ik. Heb nu al een paar steken gezet met die kreinik en het glittert zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk plaatje zo in die hangmat.

    BeantwoordenVerwijderen