donderdag 17 juni 2010

Pech...



Zelfs de beste borduurster laat wel eens een steekje vallen he?
Ik zit al de hele dag enorm te balen.
Gisteravond kwam ik er achter dat ik het met weer een kleur niet zou gaan halen bij de wolven.
Dus heb ik de borduurwinkel gemaild waar ik hem gekocht heb.
Vanmorgen al een uitgebreide mail terug met de mogelijke oorzaken.
En wat blijkt?? Ik heb een deel verkeerd gedaan... in plaats van halve heb ik hele kruisjes geborduurd.
En natuurlijk ben ik nu al veel te ver om dat nog uit te gaan halen.
Morgen komt extra garen, dat is wel een service!
Al met al had ik dus al bijna klaar kunnen zijn met die wolven.
Er rust geen zegen op, eerst een vervalst pakket en nu dit weer.
O ja, Wendy ik ben er nu 2 weken mee bezig.


Dus om wat anders te doen ben ik maar verder gegaan met het manga-meisje.
Dat schiet wel lekker op en is al bijna klaar.
Vanavond nog wat verder aan werken.

De stof voor mijn HAED heb ik al besteld, dat is er ook morgen.
Nu het garen nog, ik wacht nog op antwoord op mijn bestelling.
Heb er veel zin in om er aan te gaan beginnen!

6 opmerkingen:

  1. Oh Pauline wat een pech zeg, maar je meisje is ook een lieverdje hoor.Volgens mij kun je niet wachten om aan je HAED te beginnen :)
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech, maar oh die manga meisje zo leuk aan het worden. En ik snap heel goed dat het moeilijk is om nog niet te kunnen beginnen aan je HEAD, ik had het ook met de Fall Fairy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat met die wolven? Maar ze zien er wel al prachtig uit.Wel een goede service dat ze de draad nasturen. Veel succes met je HEAD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei, het zit inderdaad niet mee !
    dat heb ik ook al vaak gehad, zo enthousiast begonnen dat ik niet gezien had dat het halve kruisjes moesten zijn, oeps !
    fijn dat je nog garen kon bijkrijgen, hopelijk is het er snel !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach Pauline dat is inderdaad pech ,maar gelukkig heb je en goede service waar je de wolven hebt gekocht ..... Het manga meisje wordt ook heel mooi hoor , prachtige kleuren en ....ik kijk ook al uit naar de start van je HAED ;)
    Grts Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die wolven zitten je niet echt mee.
    Het manga meisje is prachtig !
    En... al begonnen aan de Head?
    grtjs,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen