dinsdag 29 juni 2010

Poes Miesje en nieuw werkje





We hebben thuis een geweldige poes, een echte Abessijn.
Een poes met maar 3 pootjes maar die toch kan rennen,
springen en klimmen als de beste!
Ook een heel eigenzinnig beestje.
Echt eentje met karakter, zo luistert ze naar commando's en
als ze wil spelen komt ze haar touwtje brengen!
Natuurlijk is ze ook wel eens lastig,
dan gaat ze op mijn patroon liggen of probeert ze op schoot te komen
terwijl ik druk bezig ben.
Als iemand ergens een patroon van zo'n poes weet?
Ik ben er naar op zoek!



Vandaag een nieuw pakketje binnen..ik weet het, ik zou eigenlijk niks meer kopen.
Maar het is zo fijn om een makkelijk en klein werkje te hebben wat je buiten kan doen.
Dus heb ik er eentje besteld uit dezelfde serie als het manga-meisje.
Niet duur en er zit een hele fijne naald bij die ik ook gebruik voor mijn HAED.
Die schiet ondertussen al flink op!
Bijna het eerste blad al af!
Dat gaat dus als een trein. Nu maar afwachten wanneer die verdraaide 5 kleurtjes komen!

7 opmerkingen:

  1. hallo pauline ik kom ook eens gezellig bij jou buurten.

    En wat een leuke blog heb jij kijk mijn ogen uit geweldig mooie werken allemaal.
    Ik ben helemaal weg van ja manga meisje heerlijk die mooie kleurtjes ik hou daar erg van.

    Heb je blog gelijk bij mijn favorieten gezet en kom zeker nog eens langs om te kijken.

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe pakketje ziet er leuk uit,succes ermee en als ik een patroon van/voor je poes vindt hoor je het.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor zover ik het kan zien ziet het er erg leuk uit !
    zou ik nou toch een beetje kippig worden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is altijd leuk er een nieuw pakketje bij krijgen. Nog leuker als je eraan kan beginnen en helemaal leuk als je het af hebt ;-)
    In ieder geval, veel plezier met je nieuwe pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dit nieuwe pakketje. Ik ben ook benieuwd naar je eerste blz van de HAED. En mocht ik een patroon van zo'n prachtige poes tegen komen dan hoor je het.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk nieuw pakketje Pauline en wat een mooie poes .....Ik heb een boek met poezen patronen en ga eens kijken of er somsniets tussen zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline,

    Op deze website staan twee patronen van een Abessijn.

    http://my-cross-stitch.com/cat_cross_stitch_patterns.html

    HTH
    Anne Marieke

    BeantwoordenVerwijderen