woensdag 23 juni 2010

Start Fairy Bubbles


Eindelijk is het zo ver!
Mijn HAED is van start gegaan.
Na een hele avond uitzoeken, tellen, rijgen enz.
kon ik dan eindelijk vanmorgen beginnen.

Alleen ben ik bang dat ik naar de opticien zal moeten...
Dit is zulk priegelwerk!
Denk dat het tijd word voor een lees- of in dit geval,
een borduurbril...

Ik borduur met 1 draadje en vind het zelf erg mooi.
Ik had eerst een proefje gedaan met 1 en met 2 draadjes.
Als stof heb ik 18 count Aida van Fabric Flair in de kleur
antique white.
De nog ontbrekende kleuren zijde komen binnen een paar dagen.

Ik ben in de linkerbovenhoek begonnen.
Je kan al een klein beetje zien dat er een vleugel komt van het
elfje.
De kleuren zijn prachtig!
Het borduurt ook lekker rustig als je weet dat je hier heeeeel
lang over gaat doen.

11 opmerkingen:

  1. Het begin is er! Ik geloof graag dat het een priegelwerk is, dat heb ik ook met mijn Sepia Kittens maar dat doe ik met 2 draadjes.

    Veel succes en ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he de eerste steekjes zetten, en inderdaad wanneer je weet dat het lang zal duren, en je geen haast hebt, is het heerlijk op je gemak borduren.

    Heel veel succes en plezier met het maken van dit werk, ik ben benieuwt hoe het langzaam zal vorderen tot een prachtig werk.

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je bent begonnen! Leuk, ik heb ook wat HEAD's op m'n verlanglijstje staan: ze zijn zo bijzonder mooi!

    Ik mag graag je blog lezen dus ik blijf regelmatig langskomen :) .

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om aan een nieuw werk te kunnen beginnen hé! Heel veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je nu gestart bent. Leuk hè, en vooral leuk dat je ook al meteen gaat zien wat het wordt. Heel veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom bij de header's. Leuk hé die eerste steekjes en het is inderdaad even wennen aan de kleine steekjes.
    Nog veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succrs ermee en geniet van het te voorschijn komen van de afbeelding!!

    Groetjes Yvon.

    P.S. de HEAD is bij mij ook het enige borduurwerk waar ik mijn bril bij nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je HAED start. Ik ga je vorderingen zeker volgen. Ja en ook hier is mijn Hema leesbrilletje mijn grootste vriend bij het HAED borduren, Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de kleur is inderdaad heel mooi !
    ik wilde op de foto klikken, zodat hj groter werd, maar dat werkte helaas niet.
    ben wel benieuwd hoe het gaat worden, ik heb zelf nog nooit een Head gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is alltijd leuk om wat nieuws opstarten.
    veel succes ermee.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend hè :D ... Ik ben al heel benieuwd hoe het vordert en het word vast en zeker heel mooi ,want het is een schitterend patroon !!! Heel veel succes Pauline ;)!
    Grts Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen