woensdag 9 juni 2010

Vandaag even geen foto, hoewel het werk lekker opschiet.
Beetje te fanatiek denk ik zelfs...
Moet mijn elleboogbrace weer om wegens mijn tennisarm.
Daar baal ik best van.
Want als ik lekker bezig ben heb ik geen zin om te stoppen....
Het werken aan de wolven is best spannend, van 1 kleur ben ik nu al erg benieuwd of ik het ermee ga halen.
Dat heb ik helaas al eerder gehad met een Dimensions-pakket.
Terwijl ik toch ervaren genoeg ben en weinig verspil.
Ook de naald is al gebroken...maar dat gebeurt me wel vaker, gelukkig heb ik er genoeg.
Vandaag had ik een drukke dag.
Naar de tandarts geweest om 2 vullingen te laten vervangen...ai,ai dat viel een beetje tegen.
Kan er nu nog niet goed mee eten. Hopelijk is dat snel over!
S'middags nog naar mijn werk geweest en daarna gelijk koken want ik liep vanavond mee met mijn dochter in de avond4daagse, de 10 kilometer...
Nu net de afwas gedaan en geen tijd meer voor wat steekjes.
Misschien maar goed ook want als ik te moe ben ga ik maar fouten maken.

3 opmerkingen:

  1. Oei, naar de tandarts! Is ook niet direct mijn lievelingsbezoek. Maar dan kun je er weer voor een tijdje tegen! Ik wist niet dat het kon, dat je draadjes te weinig hebt in een pakket. Dat zou toch niet mogen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naald gebroken ??
    dat is me nog nooit gebeurd, maar met de snelheid die jij hebt kan ik me er wel iets bij voorstellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tandarts bah ....vervelend...Pauline ik heb het nog niet voor gehad dat ik te weinig draad had in een pakket van dimensions maar het valt me wel op dat er in de nieuwe pakketjes steeds minder draad is voorzien , zuinig naaien is de boodschap !

    BeantwoordenVerwijderen