dinsdag 1 juni 2010


Vandaag lekker kunnen borduren aan het kleine pakketje van een Japans meisje.
Een heerlijk ontspannen tussendoortje.
En leuk voor een tienerkamer het is een soort Manga-meisje.

Wel met een vingerhoed geborduurd, dat vind ik eigenlijk helemaal niks maar door de scherpe achterkant van de naald is mijn vinger nogal gehavend.
Een pleister helpt niet,dat gaat schuiven en plakken...

En de post bracht weer wat leuks, nog een ander pakket dat ik had besteld!
De Japanese Maiden van de Gold Collection van Dimensions.
Die had ik al lang op het oog.
Voorlopig heb ik dus wel even genoeg in huis, maar dat is prima om mijn gedachten wat te verzetten!

Ook de nieuwe Crossstitcher gekocht, staat weer een mooie elf in van Joan Elliot.
Ben van plan die een keer voor mijn vriendin te gaan maken...
Je ziet, genoeg te doen en genoeg te wensen!

6 opmerkingen:

  1. hey, het is gelukt, en een foto, en text !
    leuk pakketje van dat manga meisje, en die japanse dame, wauw, die vind ik geweldig !

    ik heb je vissen al een paar keer gevoerd, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je een leuke kleine aan het boduren. Prachtig en je schiet al lekker op. Je nieuwe pakket vind ik ook super leuk. Ben benieuwd wanneer je er aan gaat beginnen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die japanse dame ziet er echt wel prachtig uit! Daar zal je veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke borduurwerkjes, ik ben benieuwt hoe ze verder worden. Erg leuk,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kleine borduurwerkje is al heel mooi , het is wel leuk zo'n tussendoortje hè ? Je nieuwe dimensions wordt vast en zeker ook een pracht werk ,ik heb ze gemaakt gezien en ze was schitterend !Veel plezier ermee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your stitching looks cute. I have stitched the Japanese maiden and it was a really nice project to stitch.

    BeantwoordenVerwijderen