donderdag 3 juni 2010

wolven in de herhaling


Hoera!
De "nieuwe wolven"zijn vandaag met de post gekomen!
Ik heb natuurlijk als eerste alles eens goed vergeleken en jawel hoor...ik had gelijk.
De kleuren zijn totaal verschillend.
Op de foto zie je links het goede pakket van Dimensions en rechts het namaak Chinese pakket van King Xing.

Nooit geweten dat er zelfs al van borduurpakketten namaak in omloop is!
Zoiets verwacht je toch niet???

Een goede en vriendelijke afhandeling trouwens van "borduurpakketten.nl"uit Elburg.
Maandagavond besteld en nu binnen.(Daar had ik het eerdere pakket NIET gekocht hoor, even voor de duidelijkheid.)
Met een extra uitleg over het pakket en een handgeschreven succeswens van de eigenares van Borduurwinkel Pool.

8 opmerkingen:

  1. Het is jammer dat er zulke dingen gebeuren!! Als je weet welke tijd ze er bij Dimensions erin gestoken hebben om zo een prachtig pakket tot stand te brengen en dat deze dan gewoon nagemaakt worden, vind ik heel erg.
    Blij te lezen dat je het origineel pakket hebt en ben benieuwd naar je vorderingen.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie het ja, de kleuren zijn inderdaad helemaal anders.
    de foto op het chinese pakket lijkt me nu ok veel geler / bruiner te zijn in vergelijking met het orginele ?
    wat een gedoe he !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die kleuren verschillen inderdaad heel erg. Echt stom dat ze van die pakketten na maken, veel succes met het goede pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een enorm verschil. Blij dat je nu een goede hebt gekregen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je nu de juiste hebt. Ik ben eens in die winkel in Elburg geweest. Zou je voor de aardigheid eens langs moeten gaan als je in de buurt bent. Wat een prachtige spullen hebben ze daar en erg gezellig.
    Veel plezier met je wolven!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Namaak, ook al in de borduurwereld, niet te geloven.....Nou ja, als je ziet hoeveel patronen er nagemaakt worden. Zou eigenlijk niet mogen als je weet hoeveel tijd de ontwerpers erin steken.Veel plezier toch met je wolven(is niet echt mijn ding).
    Zo, jij was de laatste om een reactie te geven.Het is ondertussen bijna 23 u, tijd om te slapen.
    Grtjs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW .... Dus die namaak bestaat echt :( ik had er al van gehoord maar had zelf nog niets ondervonden !! Er is wel een enorm verschil ,jammer dat zoiets bestaat !!! je wolven zijn een heel mooi pakket en een genaaid gaan ze nog mooier zijn !!! Veel plezier ermee en een heel fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This design is going to looks amazing. I have seen this finished and it looks just gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen