woensdag 16 juni 2010

Wolven

Hier dan de wolven tot nu toe!
Ik schat er nog zo'n week of 2 aan te moeten werken.

Ondertussen druk bezig met alles uit te zoeken en klaar te maken om aan mijn HAED te gaan beginnen.
Het patroon had ik vandaag al met de post binnen!
Dat was wel erg snel!
Zit nog te denken over 1 of 2 draadje, ga het op 18 count Aida doen op ieders aanraden.
Ik heb er wel 90 kleuren voor nodig...nog even bedenken welk merk en waar ik dat ga bestellen en of ik dat maar gelijk in 1 keer doe.
Ik ga dit jaar niet echt op vakantie dus een deel van mijn vakantiegeld kan ik dit jaar lekker aan mijn hobby besteden!

5 opmerkingen:

  1. jeetje, je bent echt al ver !
    hoelang ben je er nu aan bezig, een week ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, wat worden je wolven mooi zeg, je HAED gaat vast net zo mooi worden, ja we hebben een leuke hobby maar hij is wel duur...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die wolven er al prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhh Pauline wat ga je vlug , je wolven zien al de bomen :) ik kijk al uit naar de start van je Head !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauline,

    Ik ben benieuwd hoor welke haed jij gaat maken, kun je er niet een foto of naam van doorgeven, kunnen we al een beetje meegenieten hihihi..
    Ik ben benieuwd wat jij gaat doen met de 18 count stof...1 of 2 draadjes...

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen