vrijdag 11 juni 2010

Zusje aan zee


Vandaag wel weer een stukje gedaan van de wolven, ik ben nu aan de bomen bezig.
Dat is een stuk saaier maar het wordt wel erg mooi.

Verder kreeg ik deze week een nieuw pakketje binnen.
Dat had ik besteld via Peddles.
Ik had daar vrij veel punten gespaard dus kon ik het met een aardige korting kopen!
Een zusje voor het jongetje aan zee.
Zal nog wel even duren voor ik er aan ga beginnen.
Eerst het andere afmaken.

Maar deze zomer hoef ik me niet te vervelen!

5 opmerkingen:

  1. Dit is toch zo'n schatje. Ik zou hem ooit ook nog wel eens willen maken.
    Veel plezier ermee ter zijner tijd!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lievertje! Daar ga je zeker veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief en mooi veel plezier ermee.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline, via via kwam ik op je blog. Je maakt prachtige borduursels. Leuk om te zien hoeveel verschillende projekten er zijn. Ik kom zeker nog eens terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die vind ik ook heel mooi , prachtige keuze heb je gemaakt Pauline , het is een vertederend tafereeltje !

    BeantwoordenVerwijderen