donderdag 29 juli 2010

2e Baby on the Beach




Zo, het 2e kindje staat er ook al op!
Ik vind ze erg leuk, met die ronde bipsjes en fleurige badpakjes!
De houding is ook zo goed getroffen, echt peutertjes.

Ik werk afwisselend aan al mijn werkstukken tegelijk....
Dat valt niet mee, vooral niet om te kiezen welke aan de beurt is... ze zijn allemaal zo leuk om aan te werken.

Af en toe komt poes ook eventjes kijken, dan neemt ze het patroon even door of rommelt wat in de naaidoos!
Dan is het meestal heeeel gauw, hup!! weg jij, van de tafel!
Beledigd kan ze dan op het hoekje gaan zitten pruilen.



9 opmerkingen:

  1. Toch ga je erg vlug hoor Pauline en ik weet wat je bedoelt soms denk ik " ik heb toch teveel Wip's ) maar zou niet weten wat kiezen om aan verder te werken ... ik vind ze allemaal mooi :P !De beach baby's zijn echt schattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo lief, en die poes van je is net zo eigenwijs als die kleine peutertjes....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahhhh.... je moet poes miauw leren borduren Pauline, dan kan ze je helpen en ga je helemaal als een trein hihihhh!!!

    Ik vind dat je weer een flink stuk opgeschoten bent.... en leukkk dat ie wordt!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet té snel hé Pauline ! Ze zijn inderdaad heel mooi en ook zo realistisch, toch tamelijk moeilijk met die steek en draadwisselingen. Nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het toch schatjes! Dat zal je poes ook wel vinden, daarom dat ze je komt aanmoedigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke keer verbaas je me weer met je snelheid van borduren ;))
    Heel erg mooi aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow wat lief zijn die peutertjes.
    En die huisdieren gaan altijd op van die handige plekjes zitten ahum maar het is wel leuk dat ze je altijd gezelschap willen houden.

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroon is dat van de beach babies. Je schiet er ook lekker mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat weer als een trein zeg, het 2e kindje is ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen