zaterdag 17 juli 2010

Amigurumi Olifantje + Update Haed


Weer heerlijk bezig geweest vandaag.
Eigenlijk had ik de tuin eens onder handen moeten nemen,
maar omdat de dag met regen begon had ik er geen zin meer in.
Tussen alle bedrijven door werk ik lekker aan mijn Haed.
Dat is weer helemaal leuk nu ik aan een nieuw stuk bezig ben.
Het vordert snel en dat stimuleert enorm!
Je kan nu ook al de kruin van het haar van het kindje zien.


Ook weer een nieuwe poging gewaagd met een Amigurumi.
Het lastigste vind ik vooral het in elkaar zetten en afwerken.
Het haken is niet moeilijk, de beschrijvingen zijn erg duidelijk.
Wel vind ik deze leuker geworden dan het varkentje met zijn dikke neus..

12 opmerkingen:

  1. Je bent fantastisch opgeschoten met je HAED. Echt verslavend zijn die dingen: als je eenmaal bent begonnen kun je niet meer stoppen. Maar die van mij ligt al een hele tijd in de kast.
    Je beestjes zijn lief. Leuk om te zien dat haken weer helemaal in is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, je Head schiet echt al op !
    ik blijf het een beetje gek vinden, dat aan de rand beginnen, maar dat is met een Head denk ik handiger ?
    je muis en varkentje vind ik ook erg leuk, en je dress room, schattig !
    ben helemaal weg van je gesckleurde schaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat weer als een speer! De HAED wordt echt mooi, dat is nu al te zien. Het olifantje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tweede blad gaat snel zeg, leuk om te zien hoe het vooruit gaat.
    Het olifantje ziet er ook erg leuk uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk als het vooruit gaat en je dingen begint te herkennen. Je olifantje is ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt toch wel echt een turbonaald zeg. Zoals je met je Haed opschiet.Ik heb momenteel een dip wat borduren betreft, niet zo'n zin.
    Dat olifantje is inderdaad heel mooi.
    Prettig weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ook een schatje en wat schiet je HAED al op zeg, je bent echt een snelle hoor.Ik zou het Schotse patroon wel erg leuk vinden Pauline...alvast bedankt.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful progress on your HAED and the little Elephant is just adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat werk je snel Pauline! En dan nog eens zo'n leuk figuurtje haken, mooi! Ik heb mijn tuin (lees: bloempotten op een mini-terrasje) deze morgen eens aangepakt. Het ziet er nu veel beter uit.
    Nog één vraagje: wat is een HAED? Ik zie dat woord hier en daar staan, waarschijnlijk is het ergens een afkorting van?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige beestjes heb je al gemaakt ! En ook je HAED is al heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk olifantje heb je weer gemaakt en wat ga je snel aan je Heaven and Earth Design , het is zo verslavend hè !Beetje bij beetje zie je het design tevoorschijn komen .....ja ik vind ze wel spannend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ga jij snel zeg met je haed, ik had er wat moeite mee met deze warmte.
    Ook erg lief zijn je kleine diertjes, ik heb hier ook al vaker naar gekeken, ze zijn zo lief.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen