maandag 12 juli 2010

Daar ben ik weer!


Hallo allemaal,

Zo, lekker weer thuis na een zeer warme week in Assen en Rotterdam.
Tussendoor maar een klein beetje kunnen borduren.
Een update daarvan volgt later.

In Roden hebben we een borduur/handwerkwinkel bezocht.
Heerlijk om zo rond te kunnen snuffelen!
Natuurlijk ook nog wat gekocht.
Erg leuk voor mijn zoontje die een groot fan is van Suske en Wiske!

Nu kan ik niet wachten om weer verder te gaan met mijn Haed.
Alle kleurtjes zijn er nu, dus zo gauw de boodschappen in huis zijn ga ik er weer mee aan de slag!

5 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe werkjes, mijn broer zal deze ook wel kunnen waarderen, hij heeft echt alles van Suske & Wiske.
    Hier is het nu aardig aan het regenen,heerlijk die afkoeling.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die handwerkwinkel in Roden is echt fantastisch!
    Leuke Suske en Wiske borduursels heb je gekocht; daar zal je zoon blij mee zijn.
    Veel plezier met HAED.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohhh wat een leuke werkjes ,ik wist niet dat dit van Suske en Wiske bestond !Heel veel lezier aan je Head ;)..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! De patroontjes van Suske en Wiske zijn erg leuk, ik heb ze ook nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh dat zijn leuke nieuwe werkjes. Ik wist dat die bestonden, maar niet gedacht dat die nog te krijgen waren.
    Ben al benieuwd naar je start ervan.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen