dinsdag 20 juli 2010

En weer gaatjes vullen...


Heerlijk, die schoolvakantie!
Natuurlijk wel een aantal verplichtingen en dergelijke, maar toch lekker veel tijd om te borduren.
Binnen is het heerlijk koel!
Ik ben nu eigenlijk eventjes alleen aan de HAED bezig.
Dus geen klein werkje, het wordt dan toch gauw een beetje te veel.
Ik heb al wel een opzet gemaakt bij de Beach Babies, maar het is een Dimensions pakket en dat doe je niet eventjes zomaar erbij of onder de parasol.
Ook het pakketje van Suske en Wiske bleek iets lastiger dan ik dacht, is op hele fijne stof en dus vergt ook dat de nodige concentratie.
Het wachten is ook op mijn leesbril die besteld is.
Er zat niks anders op...ik kreeg echt teveel last.
Maar daarna zal ik denk ik toch wel blij zijn!
De HAED schiet lekker op, dit vlak was inderdaad iets makkelijker, maar ook nu komt weer het gaatjes vullen....
Ik vind het zelf wel een erg mooi werk, je ziet al echt wat het gaat worden.

8 opmerkingen:

  1. Hoiii Pauline, je Head vorderd goed hoor!!!

    Een leesbrilletje, en of dat je blij zal zijn.... je gaat niet weten wat je overkomt, borduren wordt echt een stuk makkelijker nu, geloof me maar!!!

    Is het bij jullie ook zo warm???

    Ik wens je nog een fijne dag verder....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow het wordt steeds mooier. Elke keer als ik een update zie, gaat het kriebelen om hem zelf ook te maken haha. Je gaat nu inderdaad goed zien wat het gaat worden. Je zult straks vast blij zijn met je leesbril, dat is een stuk rustiger voor je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwww wat ga jij snel!!!! en wat wordt het een pracht!
    ik doe mijn haed op 20 ct en die kan ik ook echt niet zonder bril hoor...hihiih "je wordt ouder mama geef het maar toe" klinkt het in mijn oren :P:P:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooi , maar wat een pietepeuterig werk.....ik heb bewondering voor jullie HAEDers hoor
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat je toch nog zoveel gedaan krijgt met dat warme weer, petje af hoor !
    mooie paarse kleuren, en inderdaad, nu ik het weet zie ik het kinderhoofdje al, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar Pauline, je gaat toch zo snel en dat met dit warme,zwoele weer.
    Veel plezier nog,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit gaat goed zo, en die gaatjes zijn straks zo gevuld.
    Je zal straks als je je bril eenmaal op kan zetten denk ik wel verschil merken, gaat het misschien nog vlotter?
    Veel plezier en hopelijk wordt het vanaf vandaag echt wat koeler.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW pauline jij gaat echt snel zeg en het is al heel mooi aan het worden , ik heb ook een leesbril nodig anders lukt het niet !!

    BeantwoordenVerwijderen