dinsdag 27 juli 2010

Hoera! Garen toch nog bezorgd.



Eindelijk heeft de TNT dan toch mijn bestelde garen bezorgd.
De enveloppe was duidelijk ergens blijven steken, zat onder de inkt en was gekreukt.
Maar eind goed al goed, ik heb het!
Wat ga ik ermee doen?

Een tijdje geleden heb ik bij Peddles het patroon Tender Loving gekocht.
Dat is een patroon van Kustom Krafts.
Het zal nog heel even duren voor ik eraan ga beginnen, liefst heb ik dan eerst de Beach Babies af zodat ik niet teveel tegelijk aan het doen ben.

Tender Loving bestaat uit 35 kleuren en wordt op 14 count Aida geborduurd.
Het patroonboekje heeft 9 bladen.
Iets kleiner dan een HAED dus.
Maar toch nog een flinke klus.
IK moet me nog eventjes inhouden, liefst begin ik gelijk!

10 opmerkingen:

  1. hihi, heel herkenbaar !
    fijn dat je garen toch nog is gekomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig patroon! Kan me voorstellen dat je direct wil beginnen. Heel flink van je om dat niet te doen en eerst iets anders af te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke borduurster wil meteen beginnen met een nieuw werk :D Maar het is zeker een prachtig patroon en uiteraard kan ik het dus begrijpen dat je meteen wild beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig patroon! Ben het met Tania eens, knap dat je er nog niet aan begonnen bent hihihihihi ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon, en ik ben heel blij voor je dat tante post het toch nog heeft bezorgd.
    Hier gaat regelmatig iets mis met het bezorgen,maar gelukkig gaat het met de meeste pakketjes nog goed.

    Groetjes Yvon.

    PS. mijn HEAD heeft 30 pagina's maar daar zijn er 20 van echt A4 en de andere halve pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het patroon is schitterend, echt een plaatje. Gelukkig zijn je borduurpatronen binnengekomen, bespaart weer een hoop gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig is je garen terecht Pauline en je patroon is super mooi ,prachtig hoor ! Maaarrree ik zou er toch al aaan beginnen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waow, wat een mooi patroon ! Daar zal je wel veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi patroon.
    Hele mooie zachte kleurtjes ook!

    Kan niet wachten tot je ermee gaat beginnen en je eerste foto ervan gaat posten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je garen toch is aangekomen, en wat een schitterende kleuren, lief patroon, kan me voorstellen dat je eigenlijk meteen wil beginnen.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen