zaterdag 3 juli 2010

Klein werkje


Vandaag was het een stuk lekkerder!
Even frisse lucht.
Tussen alle bedrijven door heb ik zo af en toe wat steekjes gezet.
De HAED is gekmakend!
Dus ben ik blij dat ik ook een simpeler werkje onder handen heb.
Daarvan heb ik weer 1 figuurtje afgemaakt.
Dat ga ik maar meenemen als ik de komende week weg ben.
Ik had gehoopt bladzijde 1 van de Fairy Bubbles dan af te hebben, maar ik denk dat ik dat niet meer ga redden.
Geeft ook niet, het is geen wedstrijd he?

Verder is het allemaal erg verleidelijk op het moment..
Peddles, mijn favoriete webwinkel, heeft nu speciale acties en hoge kortingen.
Probeer dan je hand maar stevig op de knip te houden!
Dus is het maar goed dat ik maandag op vakantie ga.
Kan ik niet in de verleiding komen.
Ik heb tenslotte nog meer dan genoeg in huis om te maken.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline, dit is ook een schattig borduurtje hoor, heb ook even bij Peddles gekeken, je hebt gelijk....gevaarlijk.
    Een mooie zondag en een fijne vakantie
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk klein werkje. Lekker vrolijke kleurtjes. Ik ben gisteren ook gezwicht om mijn HAED even aan de kant te leggen in de warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh wat een schattig werkje Pauline.... lijkt me erg leuk om te doen!!!

    Je hebt ook een prachtige Head uitgekozen.... petje af voor zoveel geduld want het lijkt me toch een heel werk...

    Ik kwam hier terecht via "Ingrids plekkie" en ben zo vrij geweest om me bij jou volgers te zetten.... kom gerust ook eens kijken op mijn blog!!!

    Fijne zondag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Afwisseling is altijd leuk, ook om te zien.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem soms ook wel eens een klein werkje terhand is eens een afwisseling ! Je bent al goed opgeschoten aan je HAED ,het is een mooi patroon !je maakte een goede keuze !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kleurtjes..
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen