zondag 25 juli 2010

Tuin in bloei, en een leesbril...





De tuin staat prachtig in bloei en het is er heel druk met bezoekertjes, zoals vlinders, hommels en bijen.
Wel een hoop werk voor de boeg met onkruid verwijderen.
Vrijdag heb ik mijn op maat gemaakte leesbril kunnen afhalen.
Wat een wereld van verschil is dat!
Alsof je van 18 naar 14 count gaat.
Een flinke verbetering voor mijn zicht dus.
Nu zal ik nog sneller gaan met die turbonaald van me!

Verder helaas wat pech.
Ik had meer dan een week geleden garen besteld en het nog steeds niet ontvangen.
Het is wel verzonden maar waarschijnlijk kwijtgeraakt in de post.
Hopelijk komt het de komende week alsnog en anders wordt het me opnieuw toegestuurd.
Zoiets is me nog niet eerder overkomen, wie weet zit er een postbeambte met dezelfde hobby er nu mee te spelen...haha.
Maar uiteindelijk zal het wel goed komen.

Een update van mijn borduurwerken komt morgen, het gaat heerlijk met mijn beide werkjes!

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je meteen verschil merkt, wat zal je nu snel gaan.
    Veel plezier vandaag.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap brilletje heb je Pauline.... het borduren zal vanaf nu weer heel vlotjes gaan!!!

    Wat jammer van je garen, hopelijk valt het één van de volgende dagen toch nog in je brievenbus.

    Fijne zondag nog....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus vanaf nu nog sneller, en je was al zo snel...Lekker voor je, liefs en een fijne zondag
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog sneller Pauline? Kan toch niet.
    Slimme postbode......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat die leesbril zo goed helpt! Niet alleen sneller, maar ook langer borduren omdat je ogen minder snel moe worden. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tuin ziet er mooi uit. Een bril geeft je ogen nu meer rust, je zal vast niet meer zonder willen. Hopelijk krijg je je borduurgaren snel binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie bloemen !

    mijn garen was ook meer dan een week te laat, kwijt , dacht ik ook al, maar gelukkig toch nog bezorgd.
    tja, als ze de postcode er fout opzetten, dan wil het wel wat langer duren !
    bij wie heb je besteld ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal een hele verbetering zijn voor je ogen Pauline . Bij mij is er ook eens een pakket verloren gegaan ,allemaal garen ook voor mijn vriendin bijbesteld en het is noit aangekomen :( ! Na veel zagen en plagen is het eindelijk dan toch vergoed :P! Het is wel vervelend hè ...

    BeantwoordenVerwijderen