maandag 26 juli 2010

Update Beach Babies


Naast de priegelige HAED ben ik ook bezig met de Beach Babies.
Een vrolijk en zomers werkje wat wel leuk is om erbij te doen.
Wel veel meer werk dan ik had gedacht, er wordt met enkele draadjes, gecombineerde draadjes enz. gewerkt, dus wel een kwestie van goed opletten!
Hopelijk lukt het deze keer met de hoeveelheid garen wel.
Hoewel erg mooi ben ik geen grote fan van de Dimensionspakketten.
Het garen is van een mindere kwaliteit en zoals ik dus helaas al een paar keer heb ervaren vaak ook niet voldoende aanwezig.
Deze keer extra zuinig aan het borduren dus!

10 opmerkingen:

  1. ooohhh die Beach baby's zijn zoooo schattig , heb ze ook besteld ... Ik ben wel een heel grote fan van de dimensions paketten , van het garen heb ik persoonlijk geen klagen maar ik heb het inderdaad nog gehoord dat de kwaliteit minder goed zou zijn !Ik vind hun patronen en designs zo mooi en gedetailleerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze ziet er heel lief uit zo,succes ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg vervelend als het garen niet voldoende is, dat heb ik ook meegemaakt. Ik ben niet al te zuinig ermee, dus borduur liever geen pakketten. Het ziet er wel erg mooi uit, gecombineerde draden geeft altijd wel een mooi effect!
    Nog bedankt voor de tips, ik ben er gelijk gaan kijken en het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Pauline, wat een schatje en wat heeft ze een schattige kleine billetjes hahaha.....zo lief
    Liefs
    Er

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Beach Babies zijn zo enorm lief! Ik heb nog al gelezen dat ze wel niet zo makkelijk zijn. Maar dat maakt het juist spannend hé. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat schattig Pauline... ik ben ook helemaal gek van de dimensionspakketten en hun kleuren zijn ook zoveel mooier, jammer dat je het garen niet los kan verkrijgen!!! veel succes nog met borduren.

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel lief, vrolijk, fris van kleur ook die beach babies. Je gaat snel zeg!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, these beach babies are adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt nu al mooi en je bent ook al een eind op weg. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen