woensdag 28 juli 2010

Update Fairy Bubbles


Hier weer eens de voortgang van mijn Fairy bubbles.
Het blijft heerlijk om aan te werken door alle mooie kleurtjes.
Wel wanhoop ik soms als ik me bedenk hoe ontzettend veel werk er nog aan is...
Normaal ben ik iemand van het snelle werk en snelle resultaat.
Nu zal mijn geduld dus wel danig op de proef worden gesteld.


Daarom heb ik mij toch laten verleiden door Ingrid.
Jawel, ik kon het niet laten.
Ergens vond ik het ook stom, zo lang op je materiaal wachten en het dan alsnog weken laten liggen. Mijn kinderen zeiden gisteren nog: mam, je drugs is binnen...zo verslaafd ben ik aan borduren.Niks fijner dan nieuwe stof en nieuw garen.
Dus vanavond de stof afgewerkt, alles uitgezocht en de eerste steekjes gezet van Tender Loving.

Ondertussen ook nog wat gedaan aan de Beach Babies.
Een feest van kleurtjes en vrolijkheid om aan te werken!

Zoals jullie hiernaast zien moet ik ook nog eens verder gaan werken aan de Eenhoorn.
Maar die ga ik een beetje opnieuw aanpakken, en alsnog blad voor blad afwerken denk ik.
Dan zal het vast beter opschieten.
Nou, meer dan genoeg te doen dus!

9 opmerkingen:

  1. haha, heel herkenbaar hoor !
    ach, je hebt genoeg afwisseling mocht je fairy bubbles even moe worden.
    en van de andere kant, een werkje wat te snel af is is ook niet alles hoor !

    ik ben tot nu toe nog prma content met mijn danseres, dus ik ben dapper en hou nog even vol om niets nieuws te starten.
    alhoewel........, niet te hard zeggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, je schiet aardig op zeg,er is al een heel stuk van haar hoofd te zien.
    Succes met je andere werken, ik ben zeer benieuwd hoe die allemaal gaan vorderen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Pauline, ik vind het toch wel snel gaan bij je hoor, je bent zowat bijna klaar ;-)
    Heerlijk om te lezen hoe jij opgaat in je hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat dit borduurwerk erg snel gaat hoor, je ziet al veel, en die kleuren maakt het ook erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa Pauline, ik vind ook dat je gaat als een speer, het is erg leuk om te zien hoe vlot je werkje vorderd en ik ben nu al razendbenieuwd naar een update van Tender Loving!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aha, ook met de beach babies begonnen pauline? Leuk hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey hey
    Wat een plaatje is het toch zeg.
    Ben zelf ook met een Josephine Wall begonnen maar door het vele werk kan ik hem niet verder afmaken.
    Het is echt heel leuk om te maken. volg je update's met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg pauline je Fairy Bubbles zijn toch wel mooi hoor met 1 draadje ,ik had dat helemaal niet verwacht !! Ik dacht dat je er teveel van de stof ging doorzien maar het is heel mooi en fijn !Moet wel een beetje lachen hoor dat je kinderen zeggen dat je drugs binnen zijn hihihi we zijn eigenlijk toch allemaal hetzelfde hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelijk heb je hoor, ze zijn allemaal zo lief en leuk om aan te werken...Iedere avond één ????
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen