zondag 4 juli 2010

Vakantie!





Dit is even mijn laatste berichtje.
Morgen ga ik een weekje weg.
Lekker logeren in Assen, dagje Groningen en dan weer naar Rotterdam, om vervolgens weer naar huis te gaan.
Dus vooral nu bezig met de laatste spulletjes bij elkaar zoeken, laatste wasje draaien etc.

Maar wel nog even een nieuwe foto van de Haed.
Zoals jullie zien gaat die tergend langzaam vooruit.
Maar de mooie kleuren komen wel steeds meer tevoorschijn,
bij elk steekje eigenlijk.
En dat stimuleert dan wel weer.
Maar nu dus eventjes het koffertje in, tot over een weekje.

Ook het kleine werkje vlot lekker.
Heerlijk om te doen, met die vrolijke kleurtjes.
Dit gaat dan ook mee, een prima werkje voor een verloren momentje tussendoor.

Ook ben ik nog bezig geweest om alle kleurtjes van de Haed om bobbins te wikkelen en in een aparte doos te doen.
Zo kan ik geen kleurnummertje kwijtraken.
Voor zo'n groot project heb je toch weer andere opbergmiddelen nodig vind ik.
Zodat alles netjes en schoon blijft.
Dan blijft het overzichtelijk.

14 opmerkingen:

  1. Zooooo wat schiet je op zeg en wat netjes alles op zijn plekje in de doos. Een hele fijne vakantie geniet ervan en mooi weer....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijne vakantie Pauline , geniet er maar goed van ...Je Haed is super mooi van kleuren en ook het kleine werkje heeft mijn hart gestolen het ziet er zo 'n lief werkje uit !!! Ook bij mij zitten van de HAEDs in een aparte doos, is heel overzichtelijk zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door al die steekjes bij je head, al die verschillende word het wel heel erg mooi. Je ziet snel resultaat, vergeleken bij de mijne xd

    Hele fijne vakantie. Geniet er van en het opbergsysteem is wel heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je HEAD is erg mooi, maar dat kleine werkje mag er ook wel zijn. Het zijn zo'n schattige spulletjes. Veel plezier op je vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kleine werkje ziet er echt heel erg lief uit

    Je HAED begint er ook al prachtig uit te zien, mooi die mystieke kleuren!

    Ik wens je heel veel plezier op vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ben je al weg, maar alsnog: een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je vakantie en ik ben benieuwed wat je ons straks kan laten zien??

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie!
    Je head wordt al erg mooi van kleur....leuk dat jij ook met 1 draadje borduurt!
    Het kleine werkje ziet er heel erg lief uit.
    Tot latersz

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier op vakantie. Lekker is dat hè een opgeruimde borduurdoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, flinke klus, maar wat een mooie kleuren! Heerlijk he, om dan tussendoor een kleiner werkje te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie!Groet Froukje
    http://froukjes.nl

    BeantwoordenVerwijderen