donderdag 19 augustus 2010

Ander nieuw werkje


Oke, oke Ingrid, ik zal mijn geheimen verraden!

Waarom ben ik zo snel?
Nou....eigenlijk heb ik in mijn kelder een groepje aardmannetjes zitten die ik aan het werk zet!
Tenminste, dat beweert mijn zoon.
Dat is het natuurlijk niet he....
Ik zal bekennen.
Ik ben eigenlijk een doorhaler....
Dat betekend dat ik dus 2 draadjes in 1 keer oppak of het Aidablokje.
Met een borduurring of frame werken is dus ook iets onmogelijks voor mij.
En ja, dan ga je volgens mij wel dubbel zo snel.
Voor de rest ben ik natuurlijk ernstig verslaafd...

Het werkje van Scooby leek misschien wel groot en veel maar was maar een klein pakketje.
Het meet 13 x 17 cm.
En het had ook maar 9 kleuren.
Verder was de stof lekker soepel en gleed de naald er gewoon als een intercity-trein doorheen!

Bij het spinnewiel in Roden heb ik dit kleine pakketje gekocht.
Een dag later vond ik voor 1 euro het gouden lijstje.
Volgens mij past dat er prima bij met een passepartout erin.

6 opmerkingen:

  1. Haha ja nu worden de geheimen onthuld ;) Maar ondanks dat blijf je gewoon supersnel haha. Het pakketje dat je hebt gekocht is erg leuk en zal vast goed staan in de passepartout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk pakketje hoor. En inderdaad kun je dan niet werken met een ring. Ik heb het ook geprobeerd maar het gaat gewoon niet, de stof staat veel te strak.
    Overigens is het lijstje ook erg mooi.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een mooie combi, veel plezier ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk pakketje, mooie lijst...Veel plezier ermee, snelle werker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk klein schilderijtje...en het lijstje past er heel goed bij.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aha, nu komt de aap uit de mouw, hihi !
    leuk pakketje, en het lijstje past er zo te zien perfect bij.
    ik haal ok vaak lijstjes bij de Action, of overal waar ik er net tegenkom voor een leuk prijsje.
    beetje ( beetje he ) voorraad is nooit weg !

    BeantwoordenVerwijderen