dinsdag 31 augustus 2010

En jawel....bladzijde 3 is al weer klaar...


Lieve allemaal!
Wat een hartelijke woorden weer....jullie bezorgdheid voor mijn gezondheid is echt heel hartverwarmend!
Gelukkig valt het allemaal nog wel mee, ik had waarschijnlijk iets verkeerds gedaan.
En ja, het fanatieke borduren doet er dan geen goed aan...
Bovendien had mij dat al een tennisarm opgeleverd.
Helaas geldt voor mij hetzelfde bij breien, daarbij is mijn schouder geforceerd.
Eigenlijk is het probleem namelijk dat ik alles met teveel spierkracht doe.
En jullie tips zijn welkom hoor, zeker wat betreft houding en zo.
Ik borduur meestal aan tafel, ook wegens de kat die anders telkens op schoot wil...
Een borduurraam is niks voor mij, dat komt ook door mijn manier van borduren, het doorhalen.
Maar wie weet moet ik daar in de toekomst aan geloven.
In ieder geval zal ik goed uitkijken en voorzichtig zijn.
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn hobby anders niet meer uit kan oefenen!
Op tijd mijn rust nemen dus.
Het is ook niet zo dat ik uren achter elkaar borduur hoor.
Mijn tempo is gewoon vrij hoog.
En dus is bladzijde 3 van Tender Loving ook al weer af...
Ik hou me eventjes alleen bij deze omdat ik er zo veel plezier aan beleef.
En ook om mijzelf een beetje af te remmen.
Niets moet tenslotte.
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt!

12 opmerkingen:

  1. Het wordt heel mooi. En je gaat inderdaad snel, waarschijnlijk omdat je zonder raam werkt. Veel beterschap met je blessures.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik deze toch moooooooooooooi!!
    Ik ben trouwens ook een doorhaler, heb dat eigenlijk, wonderlijk genoeg, vrij snel afgeleerd.
    Okay ik beken dat ik de gele porsche gewoon lekker heb doorgehaald hihihihi.....

    ben heel benieuwd naar je vorderingen van deze enne is wel grappig te lezen welke trucjes je hebt om jezelf af te remmen. Zo ben ik nu begonnen met het haken van een sprei....mijn manier om het borduren wat af te remmen....en makkelijker te doen in gezelschap ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe je goed!

    Check mijn borduurblog!!

    http://eugenesborduurblog.blogspot.com/

    Mvg Eugene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze wordt steeds mooier, komt er nu nog een stuk naast of mag je naar beneden?
    Succes in ieder geval,

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt echt schitterend, Pauline! Je borduurt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooooooooo wat wordt deze mooi, echt super gaaf. Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze wordt steeds mooier, maar rustig aan hoor
    Liefs
    Er

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vaart zet jij er achter! Ik ben ook een doorhaler, maar bij mij lijkt het niet zo snel te gaan. Het wordt in ieder geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doorhalen? Is waar je hand steeds aan de bovenkant blijft? Als het dat is, dan kan ik dat niet, door een ongeval is m'n duim naar de maan. Zet zo 20 steken en kan dan gaan stoppen voor een paar dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Wou even zeggen dat ik hier voort op te vinden ben, omdat mijn domein die ik gekocht heb het nog altijd niet doet...
    http://elisas-borduren.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat gaat heel mooi worden en hoeveel bladzijdes moet je nog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal mee eens !
    maar natuurlijk niet te eigenwijs zijn, en wel opletten en luisteren naar de seintjes die je lichaam je geeft.
    en dan komt het allemaal wel goed !

    BeantwoordenVerwijderen