dinsdag 3 augustus 2010

Herstart Eenhoorn




Gisteren met nieuwe moed opnieuw begonnen aan de enorme klus van de Eenhoorn.
Het leek alsof ik er al ver mee was, maar dat is helaas echt niet zo.
De hele buitenrand moet nog.
Maar nu ik alsnog elk patroonblad apart ga maken zie ik er weer een gat in.Ik was namelijk, onervaren als ik toen was met zo'n groot werk, keurig en braaf in het midden begonnen.
Maar dan verlies je dus al heel snel het overzicht.
Gelukkig zijn er ook veel vlakken te vullen en is er niet zo veel priegelwerk, dus wie weet hoe snel het nu gaat.
Misschien moet ik me ook even beperken tot mijn Haed en deze.
De Haed is nog steeds erg leuk om mee bezig te zijn!

9 opmerkingen:

  1. oh maar Pauline die eenhoorn is toch ook apart hoor , hij gaat prachtig worden ..... je ziet zo dat het ook een hele klus is ! Veel succes ermee ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, ik heb dezelfde fout gemaakt met de wolven, met als gevolg dat je de weg kwijt raakt.
    Je Eenhoorn ziet er heel mooi uit, succes ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haeds zijn zo prachtig en deze eenhoorn ook. Ik begin bijna nooit in het midden als het een "vol" patroon is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze zoo mooi, ben benieuwt hoe deze eindigt. Ik zou eerst met mij head ook in het midden beginnen maar was zo slim om het toch maar niet te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Pauline dit gaat je vast lukken, als ik zo naar je andere werkjes kijk, moet het goed komen.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waow, dat is zeker een mooie ! Gewoon beginnen en volhouden hé, dan heb je een pronkstuk voor je het weet !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eenhoorn is wel prachtig. Nog even volhouden en hij is klaar voor je het weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt erop dat je vooral het leukste gedeelte eerst had gedaan. En tsja, dan moeten de iets saaiere gedeeltes nog. Maar pagina voor pagina moet prima lukken, dan zie je ook veel sneller resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je opnieuw moest beginnen...
    Het is vreselijk mooi dus wel de moeite waard om opnieuw te beginnen..
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen