zaterdag 21 augustus 2010

In de lijstjes


Zo af en toe moet het gemaakte werk natuurlijk ook afgewerkt worden en in een lijstje gestopt.
De kleine werkjes lijst ik altijd zelf in.
Dat is soms wel even zoeken naar een passend lijstje.
Formaat en kleur, dat moet wel mooi passen bij het werk natuurlijk.
Maar vandaag zat het mee.
Bij Xenos, waar ik eigenlijk de meeste lijsten koop, hadden ze weer nieuwe binnengekregen.
En zodoende kon ik De Rottweiler, Barabas en Hondje in hangmat in een lijstje stoppen.
Dit is even voor de show gedaan.
Ik moet ze nog netjes op maat knippen en dan vastzetten.
Dat laatste doe ik met speciaal, dubbelzijdig, sterk plakband dat je ook voor vloerbedekking kan gebruiken en dat ik koop bij de Hema.
Alleen voor het Manga-meisje en de kleertjes ben ik nog op zoek, ze hadden mooie , vrolijk gekleurde lijsten maar helaas niet passend.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk gewoden hoor.
    Ik lijst de kleine dingen ook naltijd zelf in en inderdaad voor de hele kleine werkjes id het moeilijk een passende lijst te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze worden prachtig met deze lijstjes. Een super tip trouwens van dat dubbelzijdige plakband bij de Hema. Ga ik ook eens proberen voor de kleinere dingen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lijstjes en bedankt voor de Hema Tip ga zeer zeker even kijken, voor de kleine werkjes.
    Fijn weekend en liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen