vrijdag 20 augustus 2010

Miesje



Zoals ik eerder al vertelde ben ik nu aan het patroon van de Abessijn gekomen.
Deze stond in Borduurblad.
Daar was ik erg blij mee omdat het niet meevalt hiervan iets te vinden.
De Abessijn is een speciaal ras!
Slim en erg speels.
Onze Miesje, met de 3 pootjes, is nu bijna een jaar bij ons.
En in het begin was het wel wennen van allebei de kanten.
Ze wil veel aandacht en anders zorgt ze wel dat ze die krijgt!
Afeglopen week het garen besteld en binnengekregen.
De lap linnen had ik nog, dus dat is mooi meegenomen.
Ik heb al wel zin om eraan te beginnen maar wil toch proberen om eerst wat verder te werken aan de Beach Babies en de Fairy Bubbles.
Niet alles zal en hoeft binnen 3 dagen af te zijn tenslotte!

6 opmerkingen:

  1. Deze ziet er ook mooi uit,ben benieuwd naar je Beach Babies en wens je veel succes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline , veel succes met je nieuwe projectje
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het blad ook en had de mooie kat ook al gezien. Leuk dat je hem gaat maken. En inderdaad sommige werkjes kunnen wat langer duren hè, heb je ook langer borduurplezier van tenslotte haha.
    Ik ben al wel benieuwd naar je updates.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk project! En ik snap het wel hoor, iets nieuws opzetten is gewoon erg leuk, alles nog strak en nieuw. Knap dat je dat kan uitstellen. Ik ben de drie projecten die ik wilde gaan doen ook tegelijk begonnen, omdat ik het niet kan laten!
    Groetjes Sanderijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kat hoor....soms is het inderdaad heel lastig om nu net het juiste poezenpatroon te vinden....
    Benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je een patroon hebt gevonden van je poes. Wij hebben een Oosterse korthaar, daar heb ik ook nog nooit een patroon van tegen gekomen. Veel plezier met je Abessijn!

    BeantwoordenVerwijderen