zondag 22 augustus 2010

Mijn stash/ de uitdaging


Naar aanleiding van de foto en de uitdaging van Sjoukje heb ik ook een foto gemaakt van mijn voorraad en borduurspullen.
Ook ik heb behoorlijk wat.
En eerlijk gezegd staat nog niet eens alles er op.

Jullie zien hier ook een aantal UFO's.
Zo is daar Winnie de Pooh, die moet voor de kerst nog afgemaakt worden.
Ook is er een dierenalfabet te zien, dat heb ik ooit half af gekregen van iemand, het is te mooi om weg te gooien maar eigenlijk weet ik zelf niet zo goed wat ik er mee moet.
Zo heb ik ook nog een pakket van een eekhoorn liggen, van mijn tante geweest, die borduurde alles kruisje voor kruisje...heb ik met heel veel moeite weer uit gehaald, ook omdat de kruisjes de andere kant opwezen.

Al mijn WIPs zijn te zien: Tender Loving, Beach Babies, Eenhoorn en Fairy Bubbles.
En verder mijn verzameling pakketten, borduurstoffen, garens en een pakket om een beer te maken.
Ook nog een berg kleine werkjes die bijvoorbeeld bij Cross-stitcher zaten.
De rest ligt ergens in een kast: oude patronen, restjes garen, vulling, haakspullen etc.
Redelijk op orde, maar toch wil ik alles te zijner tijd eens allemaal bij elkaar opbergen in een kast.
Natuurlijk bezit ik ook nog een berg handwerktijdschriften en boeken.
En schoenendozen vol met enveloppen met daarin Venusgarens.

Toch is dit een aardig overzicht van wat ik heb!

8 opmerkingen:

  1. zoals ik lees heb je ook uren te kort zoals ik heb ook nog van alles liggen reeds begonnen en nog nieuw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit ziet er mooi uit zo bijelkaar. Je kunt nog lekker jaaaaaaaaaaaaaaaren vooruit. Heerlijk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, jij bent ook door Sjoukje uitgedaagd! Ik ook, maar ik wacht even tot m'n 3-jarige baviaan weer naar peuterspeelzaal gaat anders gaat het foto's maken echt niet lukken (of m'n hele voorrraad ligt door het dorp) Ik ga over een week of 2, 3 aan het fotograferen!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :)) Blij dat ik alleen niet aan het hamsteren ben ,jij kan ook nog een beetje verder Pauline ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Franse knoopjes, das een hele ramp. De kraaltjes zijn de originele, mill hill beads heten ze.

    En jij hebt ook een leuke voorraad hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahahahaaa heerlijk om te zien...heb jij nu ook dat je dan nog steeds denkt....ik heb niet genoeggggggggggggg.....lolz....bloos....heb ik wel namelijk en ik moet er over nadenken of ik echt alles wel uit de kast wil trekken voor een foto hihihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad Esther....ik zie elke keer weer zoveel leuke en mooie dingen...ik zou nog zoveel willen maken...en hebben...maar ik heb ook al zoveel en waar ga je het later dan weer ophangen en zo...haha, maar genieten doen we wel!

    BeantwoordenVerwijderen