dinsdag 17 augustus 2010

Nieuwe aanwinsten




Zoals beloofd dan hier mijn nieuwe spulletjes!
Babs heeft helemaal gelijk, als je de bladen leest lijkt het alsof er handwerkzaken genoeg zijn.
Maar ben je zo aan het zoeken of op bezoek in Nederland, dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg!
Veel zaken zitten tegenwoordig op internet en hebben geen echte winkel meer of zijn maar beperkt open.
Je moet de adressen echt weten.
En gek genoeg zijn er in de grote steden weinig meer te vinden.

Maar ik was dus in Groningen en daar heb je in het centrum Sajet zitten.
Niet de meest gezellige zaak, maar wel eentje met een enorm assortiment.
En alleen al de wanden bekijken is de moeite waard!

Ik heb er vooral in de uitverkoopbak gesnuffeld.
En daar kwam ik dit pakket tegen van een uil.
Van Pollyanna Pickering.
Past wel mooi bij mijn wolven en indianen!
Ook heb ik een pakketje van een rottweiler gekocht.
Het verhaal daar achter volgt de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Pauline, ik zie je bent weer fijn geslaagd, en je hebt gelijk hier in Amsterdam is ook niet echt een geweldige zaak.
    Maar goed dat we internet hebben, hoewel ik altijd graag de stof en de kleuren wil zien en zelfs ruiken hahaha
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Roden zit De Handwerk Boetiek, een heel gezellige borduurwinkel. Ook op indernet. Voor als je er nog eens komt ;o)
    Heerlijk is dat: in die bakken snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie werkjes heb je kunnen op de kop tikken Pauline ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,Ineke, ook in de handwerkboetiek ben ik geweest,maar die richten zich toch meer op merklappen, vond het een beetje te sjiek...maar aardig zijn ze er zeker, we kregen er toen ook een kopje thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super pakketten heb je op de kop kunnen tikken. Sajet heb ik ook wel eens wat gekocht, inderdaad niet een sjieke winkel, maar ze hebben wel heel veel prachtige pakketten.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke pakketten gekocht. Je kan voorlopig weer vooruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het pakket van de uil lijkt me inderdaad heel goed bij je wolven passen en je maakt me nu wel nieuwsgierig naar het verhaal wat bij het 2de pakket hoort.
    Veel plezier hiermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik prijs me ook gelukkig met een goede handwerkzaak in Heerenveen. Ik ga er ook geregeld naar toe, ook al kan ik zaken op het internet goedkoper krijgen. Ik wil dat de winkel blijft, dus dan moet ik ook klandizie bieden, denk ik dan maar... Sajet ken ik ook, wel een winkel die een beetje verantwoordelijk voor mijn borduurverslaving is. Daar ontdekte ik dat borduurwerken niet altijd over bloemetjes hoeven te gaan, zij hadden als een van de eersten in Nederland (tenminste dat beweerde de eigenaar) de pakketten van Dimensions. Veel plezier met de mooie pakketten!

    BeantwoordenVerwijderen