maandag 16 augustus 2010

Professor Barabas


Daar is hij dan!
Het vervelende ventje....
Potverdrie wat heeft hij me een hoop last bezorgd!
Deze viel echt tegen.
Vooral al die stiksteekjes waren vreselijk.
Het is dat je dan wel het plaatje gaat zien, maar anders!
Mijn zoon van 12 jaar is wel erg blij met het resultaat.
Ik zal dus gauw een lijstje ervoor gaan kopen!

Nu nog Sidonia zien te maken.
Voorlopig nog maar even niet.
Het gewone leven gaat hier weer beginnen en dat betekend helaas minder borduurtijd.

13 opmerkingen:

  1. De stiksteek is misschien niet zo leuk, maar het is toch een heel leuk plaatje geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, stiksteekjes zijn ook niet mijn favoriet, maar het maakt het geheel wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel erg mooi geworden, en ik denk dat stiksteekjes niemand favoriet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De professor is erg leuk geworden. Er zitten inderdaad veel stiksteekjes in, maar dat maakt het eindresultaat wel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt geweldig echt jeugd sentiment.
    Heb ze vroeger wat versleten die suske en wiske boeken.

    groetjes ♥ miriam♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is really interesting to see how different subjects people like to stitch =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow !!! akkoord wat betreft de stiksteken maar , hij is prachtig geworden , heel mooi plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er dan wel veel vervelend werk aan gehad, maar hij is superleuk geworden....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk geworden. Die stiksteken zijn een hele klus, maar wel nodig om hem mooi te krijgen. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg goed gelukt en dat met zoveel van die vervelende steken erin.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allee Pauline, wat vertel jij nu.... ik vind dat dat vervelend ventje toch erg goed gelukt is hihihhhh!!!

    Enneuhhh dames.... ik vind de stiksteekjes wel leuk om te doen hoor, alleen als je op aïda borduurd en je moet midden de hokjes insteken is het even niet zo fijn hè.... maar voor de rest, geef mij maar stiksteekjes, het maakt je werkje ook echt af vind ik!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk is deze geworden...stiksteekjes daar ik ben ik ook niet gek op.
    Heb ooit een geboortelap gemaakt voor mn oudste zoon..van Beatrix Potter..daar zaten vreselijk veel stiksteekjes in...gek werd ik ervan.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen