woensdag 18 augustus 2010

Scooby


Hier dan het verhaal achter het pakketje van de rottweiler.
Want wat moest IK daar nu mee !!
IK, die niet veel van honden moet hebben, en al helemaal niet van rottweilers...

Maar ja, hoe gaat dat.
Je krijgt een vriend en die heeft weer een vriendin en die heeft...je raadt het al 2 rottweilers.
Daar heb ik dus ook kennis mee mogen en moeten maken.
Uiteindelijk waren het best lieve beesten.
En het moet gezegd, leuke snoeten hebben ze wel.
Ze zijn alleen zo groot, zo dik en zo wild...en toch een beetje eng.

Kort geleden is de oudste van de 2 honden, Scooby, overleden.
Ik geloof dat hij een jaar of 14 is geworden.
Nu is alleen Scrabby nog over, en die is ook al op leeftijd.

IK kwam dit pakketje tegen in Groningen nadat ik het al op internet had ontdekt.
Hij leek er sprekend op.
Als troost en herinnering wilde ik dit maken.
En dat heb ik nu dus in slechts 3 dagen gedaan!
Het was een pakketje dat echt bijna letterlijk door mijn vingers vloog.
Heerlijk om te maken.

Alleen viel gek genoeg het rechteroor niet mee.
Dat heb ik wel 3 keer uit moeten halen en over moeten doen.
Nu sprak ik gisteren mijn vriend en maakte ik daar een grapje over.
Wat blijkt? Scooby had vaak oorontsteking in zijn rechteroor....
Je zou er toch bijna iets van gaan denken!
Als dat zo is, dan heb ik nu de echte Scooby gevangen in een borduurderijtje!

18 opmerkingen:

  1. In 3 dagen?? Wow dat is snel, hij is erg mooi geworden hoor. Heel lief en attent zo'n kadootje. Wonderlijk he hoe dingen soms met elkaar linken zoals met dat oor....

    Leuk verhaal om te lezen. Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 3 dagen ? Dat doe je snel!
    Hij is heel erg mooi geworden, en een mooi aandenken.

    Groetjes,
    Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie herinnering aan Scooby is dit. Bijzonder van dat oor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,

    een mooie foto die je hebt geborduurd. Ik hou van rottweiler. ze zien er eng maar erg waar. Ik heb een Franse bulldog.

    in 3 dagen is een geweldige prestatie. en echte magie met het rechteroor.

    Het spijt me zeer voor Scooby.

    Doreen in de liefde (met google Nederlands)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk aandenken van je. En in 3 dagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi borduurwerk zeg, en dat in 3 dagen: turbonaalden gebruikt zeker :)

    Dat met dat oor is geen toeval, dat moest gewoon zo zijn natuurlijk.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben een beetje sprakeloos ......ten eerste door je verhaal ,wat lief van je en dan dat rechteroor bbbbrrrr ,ik krijg er de bibbers van :P ! Maar ik wist ook niet wat ik zag toen ik hier de afgewerkte rottweiler al zag verschijnen , hoe doe je het ???? Jij hebt vast en zeker een borduur geheim of een of ander trukje :) meis toch nu al klaar.. chapeau ....Mooi werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, op drie dagen tijd! Geweldig is het. En wat een leuk verhaal. Het baasje van Scooby zal er erg blij met zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, op drie dagen tijd! Geweldig is het. En wat een leuk verhaal. Het baasje van Scooby zal er erg blij met zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toen ik de foto zag van je werkje, dacht ik meteen: Heeft ze het nu al af? Haha. Het is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief idee van je, daar zal die vriendin best wel blij mee zijn zeg.En dan dat oor :) ....Scooby wist dat je aan hem zat te werken...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt in een record tijd, hij is wel mooi geworden zeg en zo iets moet gewoon op het goede moment op je pad komen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een snelheid! mooi gedaan hoor!
    wel eng verhaal van het oor...je zou er inderdaad dingen beginnen bij denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig patroon en dat verhaal is ook héél speciaal, zeker van dat oor. En in 3 dagen, dat is met de turbonaald gemaakt dan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en wat snel

    Met zo'n mooi kadoo zullen ze zeker blij zijn en wat grappig van dat oor.
    Denk dat ie vanuit de hondenhemel toch over je schouder heeft mee gekeken en dat ie het waardeert dat je dit voor zijn baasje doet omdat ie ook weet dat je zulke grote honden wel een beetje eng vind.

    Groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kon wel turbonaalden hebben haha. Hij is echt super leuk geworden. Wat zullen ze hier blij mee zijn, een prachtig kado. En wel heel toevallig van dat oor!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief gebaar.
    je bent lekker snel hoor.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi geworden !
    en dat oor, tja, er is toch echt meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen bevatten !

    BeantwoordenVerwijderen