zondag 15 augustus 2010

Terug!

Daar ben ik dan weer.
Een heerlijke week gehad!
Lekker ontspannen en een hoop leuke dingen gedaan.
Zo ben ik met een dagkaart voor de bus een hele dag op reis gegaan als toerist in eigen land.
Ik mocht de hele provincie Drenthe en Groningen doorkruizen.
In Groningen ben ik bij de borduurwinkel Sajet geweest.
Daar hangt letterlijk alles wat er aan pakketten bestaat geloof ik wel aan de muur!
Natuurlijk ook wat aangeschaft...dat laat ik later nog zien.

Daarna naar Roden om weer een bezoek te brengen aan Het Spinnewiel.
Een heerlijke snuffelzaak.

Verder zo her en der wat bladen gescoord.
Onder andere Borduurblad met jawel eindelijk mijn poes : de Abessijn!
En nog wel een ontwerp van mijn favoriete ontwerpster: Jane Netley Mayhew.

In de avonduren en verloren uurtjes , zelfs een beetje in de trein, heb ik gewerkt aan professor Barabas.
Die viel verdraaid nog aan toe niet mee!
Vooral de vele stiksteekjes die je dan ook IN de aidablokjes moet steken zijn een ramp.
Voor zo'n werkje kan je eigenlijk beter Evenweave stof hebben.

Ook aan Tender Loving heb ik flink gewerkt.
Op aanraden van mijn vriend heb ik die ook maar meegenomen.
Het eerste blok is dus ineens af!

15 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit hoor. En borduurwinkels doorsnuisteren is altijd leuk. Ik vind wel 1 ding echt gek, als je de Nederlandse bladen hier koopt zoals Borduurblad en zo staan er 'tig winkels in, maar als je eenmaal in NL een weekendje vertoeft vind je er geen 1.

    Liefs, babs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n heerlijke week hebt gehad.
    Een rondtoer langs handwerkwinkels: fantastisch! Ik ben benieuwd naar je oogst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker toch zo'n weekje. Ja, bij Sajet gaan wij altijd wel even binnen gewoon om de muren nog even te bekijken LOL
    Wat heb je al een mooi stuk van tenderloving gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n weekje vakantie!
    Ben benieuwd wat je allemaal mee hebt gesleept vanuit t handwerk winkeltje.

    Je tender loving begint echt ook al prachtig te worden. Echt hele mooie zachte kleurtjes. Maargoed dat je vriend je aanraadde om je borduursel mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo op tocht gaan. Ben ook al benieuwd wat je hebt meegebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wauw Pauline dat hoort er een leuke uitstap uit ,ben benieuwd wat je hebt gekocht op je ontdekkingstocht ;) ! Je bent al flink opgeschoten aan Tender Loving en het ziet er heel mooi uit , zacht van kleuren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer bent, en leuk dat je zo'n lekkere week hebt gehad.Je bent goed opgeschoten zeg
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te horen heb je een leuke vakantie gehad, fijn! Je borduurwerk heeft zo te zien niet stilgestaan, het wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je van je vakantie genoten hebt! Je hebt toch wel heel wat kunnen borduren. Je begint al een vleugeltje te zien in je Tender Loving.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Heerlijk he zo rondneuzen in die winkeltjes....heb in duitsland en praag ook nog gelet op borduur/hobby winkels maar kwam niets tegen....ben benieuwd naar je nieuwste aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom terug fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad.

    prachtig je borduurwerkje en lekker opgeschoten.
    dat is inderdaar een andeel van aida als je precies in het blokje moet steken vind dat ook een ramp.

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je Tender loving gaat er mooi uitzien, knap dat je nog zoveel gedaan hebt.
    Even lekker Nederland doorkruizen en allerlei leuke winkels bezoeken lijkt me een heerlijke manier om er even uit te zijn.
    Ik ben geloof ik vorig jaar bij Sajet binnen gewesst en heb met verwondering naar de muren staan kijken,wat hangt daar een hoop!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je terug bent en dat je genoten hebt van je reisje. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt meegebracht en naar je vorderingen aan Barabas. Je Tender Loving ziet er heel lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit klinkt als heel gezellig, de borduurwinkels door snuffelen is altijd super. Je borduurwerk is al schitterend.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aida vind ik persoonlijk ook niet zo fijn borduren, zeker niet met veel fijne stiksteekjes.
    voordeel is weer wel dat het met kleine werkjes makkelijker in te lijsten is, omdat het wat minder scheef trekt.
    althans, dat vind ik dan.....

    BeantwoordenVerwijderen