woensdag 4 augustus 2010

Under the rainbow



Hier dan de eerste update van de Eenhoorn.
Met de hernieuwde opzet gaat het al een flink stuk beter!

En nee, Sanderijn, ik heb niet eerst het leukste deel gedaan.
Het is echt een fout in hoe je zo'n groot werk opzet.
Ik had ook nooit eerder een patroon gehad wat uit meerdere bladen bestond.
En vroeger altijd geleerd om in het midden te beginnen he.
En dan heb je inderdaad wel het leukste deel te pakken, dat klopt.
Ik had, niet lachen, alle bladen aan elkaar geplakt....

Nu dus alsnog bladzijde voor bladzijde maken.
Helaas valt de stof me ook erg tegen, die is veel te slap.
Alsof je een vaatdoek aan het borduren bent...
Maar de aanhouder wint!
Voor dat mijn dochter 18 is he...dan is deze heus af!
Gelukkig heb ik nog ruim anderhalf jaar te gaan!

8 opmerkingen:

  1. hihihihihi grijnsssss zou ik nu nooooooit doen....blz aan elkaar plakken :P:P:P....gelukkig is er internet en kan je een heleboel van elkaar leren ;).....nu spreek ik vooral voor mezelf hoor....ik ben mevrouw kluns ;))

    Maar je dochter zal vast heel blij zijn met deze eenhoorn...its a beauty.

    Groetjes....een kluns die met handen onder de verfspatters zit te typen en opeens ziet dat er op de enter-knop een verf-veeg zit....grrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zoveel beter gaat nu. En omdat je van een aantal bladzijden al een groot deel hebt gedaan schiet je er doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het nu beter gaat, ik vind hem erg mooi worden, en ook ik heb altijd geleerd in het midden te beginnen, alleen door de andere allemaal in een hoek begonnen ben ik dat toen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het al heel erg mooi worden hoor. Mij is ook geleerd om in het midden te beginnen, en om eerlijk te zijn vind ik dat een stuk minder prettig dan in een hoek te beginnen.

    Ik wens je een hele fijne dag toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat vlot bij je herstart. Raar toch he dat er zo vaak wordt geadviseerd om bij een borduurwerk in het midden te beginnen. Je gaat jezelf altijd op 1 helft van het patroon tegen zitten werken. Goed van je dat je dit nu toch weer bladzijde voor bladzijde oppakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bedoelde ook niet dat je het expres had gedaan hoor, maar dat door in het midden te beginnen dit wel zo was uitgepakt. Ik heb dat vroeger ook zo geleerd, maar ben er ook mee gestopt. Om precies die reden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de moed terug gevonden hebt om hieraan verder te doen. Het is echt een mooi werkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend patroon zeg.... en ja, ook mij hebben ze geleerd van altijd in het midden te beginnen en dat heb ik in het begin dan ook altijd gedaan... maar na een tijdje weet je zelf wel beter hè.... nouja, wat is beter, je moet gewoon doen wat jou het beste ligt vind ik!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen