donderdag 26 augustus 2010

Update Fairy Bubbles


Na mijn laatste weekje weg kostte het me best een beetje moeite om de draad weer op te pakken bij mijn HAED.
Bladzijde 4, waar ik nu mee bezig ben, is lastig.
Veel kleuren en weinig vlakken.
Dus een gevoel alsof je alleen maar enkele kruisjes aan het zetten bent en totaal niet opschiet.
En ja, jullie kennen me al een beetje....ik wil GAAAAAAN met mijn turbo/pepernaald!!
Helaas, geduld is een schone zaak en dit is dus een goede oefening voor mij daarin.

Vandaag heerlijk rondgelopen met mijn vriendin op de meubelboulevard.
Vorige week heb ik een enorme relaxbank besteld.
Het gaat nog wel een week of 8 duren voor hij er is.
In gedachten zie ik mijn Fairy Bubbles er al boven hangen.....

13 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline, wat ga je toch hard, het ziet er mooi uit hoor.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt weer gaatjes vullen, maar daarna mag je door naar blz 5.
    Is dt trouwens een halve dan, dat is wel zo bij die van mij.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, je gaat er voor. En ik heb nog maar 100 steken gezet of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foei! valt me tegen hoor dat je blz 4 nu nog niet af hebt :P:P:P
    grijnssssssssssssssssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het toch mooi om te zien dat er weer een stuk bij is, hij word erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOOO wat ga jij snel zeg, en wat wordt dit prachtig. Nu maar gauw weer die turbonaalden uit de kast haha!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al lijkt het misschien niet zo voor jou, toch ben je weer aardig opgeschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje je gaat hard hoor vind hem prachtige kleuren hebben.
    Ben heel benieuwd als ie hangt boven je mooie nieuwe bank.

    groetjes ♥ miriam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon doorgaan, er komt ook weer een gemakkelijker stuk. Maar ik ken dat hoor, frustrerend kan dat zijn, die confettisteekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! Die gaat mooi vooruit. Het ziet er al prachtig uit, ben al benieuwd naar je vorderingen :)

    Rocky Point waar ik aan het werken ben is een Dimensions Gold Collection. Ik ben ooit eens gestart met een HAED en heb het opgegeven. Ik ben meer een fan van de Dimensions pakketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owww, wat ga jij toch snel.... het lijkt wel of je peper tussen je billen hebt zeggen we hier hahahhh. Maar mooi wordt het zeker.... ik vind het allemaal erg knap die Heads maar ik heb daar het geduld niet voor!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo,

    mooi als het gebouw groeit.

    Doreen

    BeantwoordenVerwijderen