maandag 23 augustus 2010

Update Tender Loving


Tender Loving is heerlijk om aan te werken.
Het borduurt erg lekker.
Heerlijk ter variatie op het gepriegel met de HAED en het opletten bij de Beach Babies.
Even was ik bang dat het niet mooi werd.
De kleuren zijn namelijk veel donkerder dan op het patroonvoorbeeld.
Maar als je dan even afstand neemt, zie je pas hoe mooi het gezichtje zich gaat aftekenen.
Het is natuurlijk wel een mierzoet plaatje...een beetje een Poezieplaatje.
Toch vind ik het erg leuk!

12 opmerkingen:

  1. Soms is het goed om even van een afstandje te kijken,net zoals je zegt, je ziet dan opeens dat je toch wel opschiet en hoe het geheel er uit gaat zien.
    We zitten soms teveel te turen naar het patroon om te zien waar we mee bezig zijn.

    Nog veel plezier met dit meiske.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Het wordt echt prachtig en in vergelijking met je laatste update ben je echt weer onwijs opgeschoten. Het gezichtje is erg mooi geworden, het lijkt nu al een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. De vleugels begin je ook al te zien.

    Zelfde hier, op de foto lijkt het zo licht en eerder wat marmer achtig, in het echt is het zo verschrikkelijk roze. Hoop dat dat snel verandert :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik merk bij de fall fairy ook dat je het op een afstand moet bekijken, want anders zie je niet alle details.

    Voor jouw werk werd ik even stil, je bent zo veel verder, en hij word zo mooi. Echt om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt dit mooi, echt zo lief, hier hou ik wel van.

    Liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een snoepje hoor, wat een schattige kleurtjes
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt hoor, je moet het even van je af houden om het goed te kunnen zien, dit merk ik nu ook bij de fall fairy. Je bent lekker opgeschoten, hij wordt echt prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo hey, wat is dat mooi aan het worden! Ik hou helemaal niet van mierzoet, deze is echt mierzoet maar ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je ze naast elkaar houdt is het inderdaad wat donkerder, maar dat doet er niets aan af hoor! En het fijne aan meedere werken tegelijk: je kan ook moeilijkheidsgraag afwisselen.
    Groetjes Sanderijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel mooi zo en ja je ziet het pas echt goed door een beetje op afstand te kijken ,kan geloven dat het leuk werken is ,ik kijk al uit naar je volgende up date !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt je tender loving heel erg mooi. Het gezichtje is zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze is / wordt inderdaad heel erg mooi !
    en dat voorbeeld, meestal probeer ik er niet teveel na te kijken, bij bijna elk werk merk ik dat de kleuren dan toch weer sterk afwijken, erg frustererend soms !

    BeantwoordenVerwijderen