maandag 30 augustus 2010

Update Tender Loving


Erg weinig gedaan de laatste dagen.
Het weekend zelfs helemaal niet geborduurd!
Ik was lekker in Rotterdam en had expres niks meegenomen.
Het moet tenslotte geen verslaving worden!
Bovendien deden mijn schouder,arm en nek pijn.
Dus ja, dat is ook een teken het eventjes iets rustiger aan te doen.
Dat ga ik dus maar weer eens proberen.
Probleem is dat ik nu eenmaal een fanatiekeling ben.
Qua werken ga ik me maar beperken tot deze en de HAED.
Misschien af en toe iets aan de andere doen, maar daar heb ik minder zin in.

16 opmerkingen:

  1. Je gaat als een speer met deze, zeker als je naar het vorige plaatje kijkt.
    Sterkte met je schouder,arm en nek en het is waarschijnlijk wel slim om even rustig aan te doen, zeker met de HEAD heb je een aardige lap om vast te houden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, ik heb al anderhalve week een stijve nek/schouder. Het zit links terwijl ik rechts ben, maar heeft kennelijk toch iets met mijn houding bij het borduren te maken. Steeds als ik een werkje oppak is het daarna weer erger, dus ik ben even helemaal gestopt. Breien lijkt gelukkig geen probleem te zijn, heb ik toch wat te doen! Doe maar even rustig aan, beter nu wat minderen dan straks helemaal niets meer kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel mooi
    en prachtige kleuren
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat echt snel, vergeleken de meeste, en soms is 1 borduurwerk wel heel leuk en doe je daar alles aan. Herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi wordt deze!
    Doe kalm aan met je nek en schouders, zodat je er niets blijvends aan over houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tender loving wordt heel erg mooi. Verzorg je nek en schouders toch maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Pauline .... je tender loving wordt steeds maar mooier , ik heb ook vlug last aan mijn schouders , ik wissel soms eens af met mijn viltpakketje zodat ik eens een andere handeling heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weinig gedaan zeg jè.... nou dat vind ik niet hoor.... je gaat als een trein meid!!! En het wordt superrrrr...

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt toch best wel veel gedaan hoor! Hij wordt prachtig. En dat last van nek, schouders enz. dat herken ik. Maar even rustig aan.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pauline,

    het ziet er mooi. Ik wens u een goede verbetering en dat je snel kunt borduren veel corrigeren. Ik ben ook verslaafd aan HAED

    alles wat dierbaar (doreen met google het Nederlands. en een groot vertrouwen in de vertaling * lol *)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zit deze er toch mooi en teer uit. Wel voorzichtig doen hoor, als je je schouder en nek echt overbelast ben je verder van huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is niet aan je werk af te zien dat je weinig hebt geborduurd hoor! Veel sterkte met je schouder, arm en nek, hopelijk is het snel weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Pauline dat bedoel ik nou met kleuren, van deze lichte lieve tinten word ik zo vrolijk...Ze wordt prachtig, en voorzichtig aan met de armen en schouders....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi aan het worden!

    Zoals je weet borduur ik met een staand borduurraam. Het is even wennen maar ik heb er niet zomaar voor gekozen.
    Mijn kraakbeen is aan het afbreken dus ik moet heel bewust voor houdingen kiezen. Met het raam kan ik precies zo gaan zitten zodat ik goed zit en geen klachten krijg waar dan ook. Ben er superblij mee dat dit zo goed werkt! Want zo kan ik meer uurtjes borduren dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

    Wie weet een tip voor een ieder met nek-schouder arm klachten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit wordt prachtig ! Ik vind ook dat je al heel wat hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het heel erg mooi! En wat vervelend dat je klachten krijgt na het borduren... Het zo jammer dat zoiets leuks ook een negatieve kant heeft. Voorzichtig aan, misschien dat je zittend op de bank kunt borduren? Dat werkt bij mij heel goed. Ik zet mijn voeten op de tafel (lage tafel) en dan kan mijn patroon tegen mijn knieën aan en dan zit ik heerlijk relaxed te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen