dinsdag 24 augustus 2010

Weer een update van Tender Loving


Vandaag nog even lekker verder gewerkt aan Tender Loving.
Bladzijde 2 van het patroonboekje is nu af!
Dat ging lekker snel.
Als je wat afstand neemt van het werk is het veel mooier.
De kleuren storen me nu niet meer, het was even wennen.
Ik denk dat je dit werk echt in zijn geheel moet zien.
Al werkende eraan lijkt het soms wel toverij, je ziet niet echt op het patroon wat het gaat voorstellen maar als je het dan een stukje van je af houdt dan ontstaat ineens het plaatje.

10 opmerkingen:

  1. Nu vroeg Babs mij of IK soms pepernaalden had...maarreuuhhhh jij spant de kroon hooooor! Jeetje meis wat ga je toch snel en wat wordt het mooi...krijg haast de neiging om het patroon ook te kopen....hebberig wor ik ervan...grijnssss...

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog...ennuh het autootje is een Porsche...jajaja...hubbie zei al enigszins fronsend..."Het is geen Ford!"
    Nu denk ik dat dat Emilio niet echt wat uitmaakt ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je heel dat stuk vandaag gedaan? Amai, ik heb ook een groot deel van de dag geborduurd, maar dat vergaat in het niks met dat van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit gaat echt snel: al twee baldzijden af.
    Wat een mooie tekening zit op het gezichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOOOOH, wat een tempo, dit is echt niet bij te houden, maar leuk en mooi om naar te kijken is het wel!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke keer verbaas ik me weer over je snelheid en het wordt zo ontzettend mooi. Het begint nu echt goed vorm te krijgen. Kijk je uit dat je straks geen borduur-arm krijg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je gaat echt als een speer en wat wordt hij mooi! Echt super, bijna om jaloers op te worden. Heel mooi!
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga je snel!!! En wat word ze mooi!!!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg lieve schat je gaat nu wel heel snel, begin een klein beetje jaloers op je te worden :)
    Ze wordt zo mooi....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat is snel gegaan zeg! Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wauwww.... dit wordt prachtig.... ik vraag me toch ook af of jij geen turbonaald hebt hoor!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen