vrijdag 10 september 2010

Achterpandje




Zo, de trui gaat als een speer!
Geen wonder natuurlijk op naalden 7...
En ook geen moeilijk patroon.
Heb ik eerlijk gezegd ook wel expres gedaan omdat ik al heel wat ufo's heb liggen...
Volhouden van een breiwerk vind ik vaak lastig.
Maar deze gaat dus lekker, de acryl breit ook soepel.

Verder kon ik het niet laten om zo'n chinees pakketje eens uit te testen.
Het valt niet tegen.
De patronen zijn goed te volgen en het garen gaat eigenlijk ook best.
Alleen bleek het voorbedrukte lapje veel te klein te zijn!
De patroontjes meten ca 100 bij 100 steken.
En dat is precies net zo groot als het lapje.
De afbeelding is er dus ook verkleint opgedrukt.
Daar heb je dus niks aan.
Maar ach, lapjes en restjes genoeg en anders bestel ik nog wel een metertje simpele aida.
Nu kijken of ik ook genoeg kleurnuances heb in het garen, anders moet ik met mijn eigen resten maar aan de slag.

3 opmerkingen:

  1. Je trui gaat lekker snel, en volgens mij kun je hem binnenkort ook wel gebruiken, het is vies en nat weer hier in Amsterdam...
    Pakketje ziet er ook leuk uit.
    Liefs en een fijn weekend
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat inderdaad lekker snel met breien! Leuke kleur trouwens!

    Jammer dat die pakketjes eigenlijk niets zijn maar ach...je hebt wel een leuk patroon voor die 75 cent ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai, chinezen, dat werkt toch niet zo goed op de 1 of andere manier.....

    BeantwoordenVerwijderen