dinsdag 21 september 2010

Award !



Vandaag een leuke verrassing van de Finse Virpi!
Ze heeft mij een award gegeven.
Daar ben ik best een beetje verlegen van....

Er zitten wel een paar regeltjes aan vast:
1) geef de award door aan 5 anderen
2) noem 3 dingen waar je veel van houdt
3) plaats een foto en vertel er wat over

Nou daar gaan we dan!
Mijn awards zijn voor:

Stitching Dude zijn blog is een feest om te lezen!
Ik geniet elke keer weer van zijn verhalen en van zijn prachtige werk Joan.

Mijn Kunstwerkjes van Petra!
Zij maakt in een hoog tempo een paar fantastische werken.

Desirée
Een vriendelijk blog en leuke werken.

bOnn13splace
Mijn blogvriendin!
Inspireert me enorm, ben weer aan het haken en breien geslagen en dat is haar schuld!

Scotland and Stitching
Erna maakt mooie dingen en vertelt interessant over haar liefde voor Schotland en Frankrijk.

Ik hoop dat de links werken en anders...kijk in mijn blogrol, daar staan ze!

Nu de dingen waar ik van hou...
3 stuks...niet erg moeilijk in mijn geval!
Ik heb namelijk 3 lieve kinderen!
Natuurlijk hou ik van nog meer mensen maar als het om 3 gaat...ja, dan is het duidelijk he?

En dan tot slot de foto:


Natuurlijk een foto van onze lieve Miesje!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Pauline met je award , ik vind het net als Virpi super leuk je blog te lezen en te volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award. En wat onwijs aardig dat je er mij ook eentje geef! Ik ga morgen mijn awards uitreiken, ik ga ondertussen ff verzinnen.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pauline gefeliciteerd met je award, en bedankt dat je hem hebt doorgegeven aan mij, ben er trots op
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen