woensdag 22 september 2010

Bladzijde 6 af!


Tender Loving groeit echt met de dag!
Het is dan ook het fijnste werk dat ik geloof ik ooit heb gemaakt!
Borduurt als een trein.
En nee....ik ben nog lang niet klaar.
De hele onderrand moet nog, dat is toch nog 3 ruime halve pagina's hoor!
Maar al met al schat ik in dat ik er nog een weekje of 2/3 voor nodig heb.
En dat is wel een leuk vooruitzicht!
Want dan is er weer iets klaar en kan ik weer verder met wat anders.
Er is nog meer dan genoeg in de kast, op de plank....en in mijn hoofd!

9 opmerkingen:

  1. Wat wordt deze gaaf. Veel borduurplezier met de laatste 3 halve pagina's. Nog even doorzetten dan heb je een pracht werk aan de muur.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doe je deze snel zeg! Over een paar weken is hij vast af als je in dit tempo door kunt gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het over 2/3 weken af hebt, dan is het volgens mij een nieuw record. Ik doe over zo'n borduurwerk maanden/jaren haha. Het is echt erg mooi aan het worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze gaat inderdaad erg snel , nog even en hij kan in de lijst , hij is echt waanzinnig mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi, ja ik ben er weer !
    bedankt voor je lieve reactie !
    helaas wou blogger niet zo goed meewerken, anders was het een langere post geworden.
    ach, morgen is er weer een dag.
    ik heb even je blog bijgelezen, pfoeh, je ben weer aardig bezig geweest !
    tender loving is gewelig, mooi die kleuren , daar blijf je graag aan werken !
    zo, en nu ga ik zelf ook nog even wat borduren, tot de volgende keer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit meen je niet, wat ontzettend mooi zeg, en wat schiet je op....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig word deze, je gaat echt als een trein :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Tender Loving gaat echt enorm vooruit! Het is een prachtig stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! Kan me voorstellen dat hij erg fijn borduurt. Veel plezier met de 3 halve bladzijdes.

    BeantwoordenVerwijderen