zondag 19 september 2010

Brielle


Gisteren heerlijk naar verschillende hobby en handwerkwinkeltjes geweest in Brielle.
Brielle is een erg leuk stadje om eens rond te wandelen.
Veel leuke, kleine winkeltjes en mooie straatjes!
Ik was op zoek naar haaknaalden.
En dat viel in mijn eigen woonplaats nog niet mee.
Alleen de hobbywinkel had naald 5.
Maar gelukkig heb ik 6 in Brielle gevonden.
Ook heb ik de ontbrekende kleurtjes DMC weer aan kunnen schaffen en een lap Aida.

Mijn vriend heeft verf gekocht bij een modelbouwwinkel.
Hij gaat een Trabantje bouwen.
Zo zijn we dus allebei leuk geslaagd voor onze hobby!

4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om uitstapjes te maken en als je dan ook nog vind wat je zoekt is het al helemaal geslaagd hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeerlijk he zo'n vriend die mee wil op speurtocht langs hobby/handwerkwinkels!

    Je kan in ieder geval je Tender Loving afmaken zie ik al ;)))) Maarreuh eerst je steekjes op bubbels he.....!!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n dagje Brielle, moet nodig eens die kant op....
    Liefs en een fijne dag
    Er

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Pauline , altijd meegenomen zo'n gezellig uitstapje !!

    BeantwoordenVerwijderen