woensdag 22 september 2010

Cirkelvest


Naast al het borduren ben ik ook lekker aan het haken en breien geslagen.
Aangestoken door het enthousiasme van Esther, van B0nn13'splace!
Helemaal niet erg....alleen had ik al heel veel spullen weggedaan omdat ik dacht dat ik het toch niet meer zou doen.
Op het blog van Get Hooked hadden we dit cirkelvest zien staan.
Erg leuk om te haken!
Ging namelijk supersnel op een dikke naald en met dubbele stokjes.
Bovendien wordt het vest uit 1 stuk gehaakt.
Het patroon is erg goed!
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over mijn resultaat.
Ik vind de gaten te groot.
Volgende keer haak ik hem met een dunnere naald, misschien valt het dan beter uit.
Nu ga ik eerst de trui en een ander vest afmaken.

7 opmerkingen:

  1. Mooooi geworden!!!!
    En ik ben nog niet eens begonnen :O

    Heb heel weinig kunnen doen afgelopen dagen dus de deken is nog niet af....nu ik dit zie weet ik niet of ik het kan weerstaan.....wie weet begin ik dit weekend ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf vest heb je gemaakt zeg, echt toppie hoor!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vest Pauline , doe ik je niet na , ik kan niet echt haken :( alleen maar de basis steken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die vest.
    Voor mij niet weggelegt kan niet haken.
    zou dat graag kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het knap dat je zo'n vest kan maken! De gaten vind ik niet te groot hoor een leuk shirt eronder en klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pauline,
    Wat een prachtig vest,snap t wel van de gaten,maar met een shirt eronder kan best toch.
    Gr. Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die is onwijs gaaf geworden zeg.

    Vind hem prachtig geworden en wat een mooie kleur.

    groetjes ♥miriam

    BeantwoordenVerwijderen