maandag 6 september 2010

Druk gehad


Hier een , voor mijn doen, kleine update van Tender Loving.
Ik had een druk weekend!
Mijn oudste zoon is namelijk zondag 17 geworden.
En dat betekende dus: boodschappen doen, opruimen, en taarten bakken!

Met het breien ben ik niet erg opgeschoten.
Ik kreeg namelijk last van mijn vinger.
Waarschijnlijk van het duwen tegen de breipen, omdat dan mijn naald vol staat, bij het kabelen.
Later ging het ook nog erg jeuken dus ben ik bang dat ik niet goed tegen mijn breinaalden kan.
Wel heb ik de nieuwe Sandra Mode gekocht, toch net wat anders dan het sandra breiblad gek genoeg.
Hier stonden veel leuke truien in die je lekker op dikke pennen kan maken!
Volgend probleem...ik kan niet kiezen!!

8 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je zoon, en een kleine update is ook een update.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon.
    Je zou eens bamboe breinaalden kunnen proberen tegen de allergie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon!
    Hoop dat het een leuke dag is geweest. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd nog met je zoon. Je gaat hard zeg met je borduurwerk. En nog druk aan het breien ook. Na een tijdje niet breien moet ik altijd langzaam de breitijd opbouwen. Anders krijg ik ook last van mijn vingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van het breien.

    En dit noemt ze dan een kleine update, amai amai. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat met je 17-jarige zoon! Toch wel wat opgeschoten met je borduurwerk, en dan nog breien ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi! Ik vind de kleuren prachtig en wat schattig dat kleine poesje daar in de hoek! Veel succes! (En niet kunnen breien levert natuurlijk wel weer meer borduurtijd op, is ergens wel positief...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Mijn oudste zoon wordt maandag 26.
    Even minder breien voor je vinger en meer borduren...
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen