zondag 12 september 2010

Garen is op!


Het borduren gaat zo lekker dat ik alweer 2 kleurtjes verbruikt heb.
Stond toch niet voldoende in de tabel.
Heb al een paar keer een kleurtje bij moeten kopen.
Nu moet ik helaas wachten tot de winkel open is en dat is pas dinsdag weer!
Ik ga nu even niet verder met het volgende patroonblad, want ik heb het liefst alle kleuren tot mijn beschikking, dat werkt wel zo fijn.
Ach, misschien wel goed, kan ik de gaatjes bij de HAED eens op gaan vullen.
Want die ligt nu al een tijdje stil...
Ik werk geloof ik toch het liefst aan 1 werkstuk.
Hier is dus een foto van Tender Loving, er zitten wel wat gaatjes maar die zijn dus dinsdag opgevuld.

6 opmerkingen:

  1. Het is vervelend dat 2 kleurtjes op zijn, ik kan me voorstellen dat je het liefst verder gaat. Gelukkig is het zo weer dinsdag ;) Het wordt trouwens steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je moest stoppen wegens ontbrekende kleurtjes. Je gaat zo lekker met deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleurtjes op, dat is altijd heel vervelend, moet je altijd wachten enz. Maar hij word erg mooi, maar dat zeg ik al elke keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je te weinig garen hebt. Vooral als je zo goed op gang bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo die wordt mooi zeg, vervelend dat je garen op is, maar misschien wel even lekker voor je armpjes :)
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je garen op is Pauline... je gaat wel hééél snel anders en het wordt iedere keer mooier en mooier!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen