donderdag 9 september 2010

Gewinkeld en een update na een dag regen.


Zo, dat was een heerlijk dagje gisteren!
Het werd hier pas om 3 uur droog dus ben ik al die tijd binnen lekker aan het breien en borduren geweest.
Vanzelfsprekend heb ik alweer een halve bladzijde af....haha.
En ook bijna een heel rugpand van de trui.
Tender Loving wordt steeds mooier!
Nu komt ook het armpje er op.

Vandaag ben ik een dagje naar de stad geweest met mijn zoon.
Daar heb je een gekke winkel zitten : So Low.
Van chinezen of zo.
Daar vond ik borduurpakketjes, of eigenlijk meer lapjes die bedrukt zijn.
Het garen is waarschijnlijk helemaal niks maar de lapjes zijn van Aida en er zit ook een telpatroon in kleur bij.
Ach en als het uiteindelijk toch niks wordt...het kostte maar 75 cent per stuk!

7 opmerkingen:

  1. Zo zeg Pauline , je gaat als een speer en wat een schattige pakketjes voor dat geld.....Super
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tender loving is zo mooi al ,zit er hier stilletjes naar te kijken en ik vind het echt super ! Die kleine chinese pakketjes zijn ook niet mis hoor , ze zijn echt wel leuk en dat voor die prijs ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg leuk uit, dus hopelijk is het wat. I like it, verder word de trender loving ook steets mooier,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow prachtig je tender loving.

    En wat schattig die pakketjes inderdaad geen geld.
    Vind die chinees/japanse winkeltjes geweldig je vind er altijd wel wat leuks.

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo dit gaat mooi worden groetjes marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die chinese pakketjes zijn inderdaad erg leuk!
    Ben benieuwd naar de trui trouwens ;)

    Tender Loving is prachtig....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tender loving wordt heel mooi, erg romantisch !
    en die pakketjes zijn ook erg leuk, fleurige kleurtjes !

    BeantwoordenVerwijderen